ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πορδοσάλτε...
prodeals

Το τραμ «πάει» Πειραιά εντός του 2020 – Αυτό είναι το πλάνο επέκτασης (φώτο)

Το τραμ «πάει» Πειραιά εντός του 2020 – Αυτό είναι το πλάνο επέκτασης (φώτο)

Η επέκταση του τραμ προς τον Πειραιά, που είχε μετατραπεί σε γρίφο για δυνατούς λύτες, καθώς το έργο μετρά σχεδόν επτά χρόνια, πλησιάζει στην υλοποίησή του.

Ωστόσο, για να… μεγαλώσει το δίκτυο του τραμ, το οποίο στις αρχές του χρόνου θα τερματίζει πριν από το Φάληρο λόγω των έργων ανάπλασης του Φαληρικού Ορμου, θα πρέπει να περιοριστεί. Οι νεότερες πληροφορίες θέλουν την Περιφέρεια Αττικής να έχει ενημερώσει τις ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες) ότι προτίθεται να ξεκινήσει τις απαραίτητες εργασίες μετακίνησης του τροχιόδρομου στις 17 Φεβρουαρίου. Οι εργασίες είναι προγραμματισμένες να διαρκέσουν τέσσερις μήνες.

Σε κάθε περίπτωση, με την επέκταση μέχρι τον Πειραιά (περίπου 5,5 χλμ.) έως το έπομενο καλοκαίρι, η ανάγκη για περισσότερους συρμούς τραμ θα είναι επιτακτική.

Δοκιμαστικά δρομολόγια
Παράλληλα, τα δοκιμαστικά δρομολόγια της επέκτασης του τραμ προς Πειραιά έχουν ήδη από τον Νοέμβριο μπει στην τελική ευθεία, ενώ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ, τα οχήματα των Γραμμών 3 «Θουκυδίδης» (Ασκληπιείο Βούλας – Σ.Ε.Φ.) και 4 «Αριστοτέλης» (Κασομούλη – Σ.Ε.Φ.) μετά τη στάση «Νέο Φάληρο» θα κατευθύνονται προς τη στάση «Γήπεδο Καραϊσκάκη» (αντί Σ.Ε.Φ.), όπου και θα αποβιβάζουν τους επιβάτες.

Οι αποβιβαζόμενοι μέσω της υπόγειας διάβασης θα κατευθύνονται είτε αριστερά προς το σταθμό «Φάληρο» της Γραμμής 1 του Μετρό (πρώην ΗΣΑΠ) και το Γήπεδο Καραϊσκάκη, είτε δεξιά προς το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Στη στάση «Γήπεδο Καραϊσκάκη» τα οχήματα δεν θα παραλαμβάνουν επιβάτες και θα συνεχίζουν κενά, κινούμενα στην επέκταση της γραμμής προς Πειραιά, ενώ επιστρέφοντας στη στάση «Σ.Ε.Φ.» θα παραλαμβάνουν επιβάτες με προορισμό τις στάσεις «Ασκληπιείο Βούλας» και «Κασομούλη».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η νέα γραμμή του τραμ
Η ΣΤΑΣΥ παρακαλεί τους κατοίκους και επισκέπτες των περιοχών της επέκτασης να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να διευκολύνουν τη διέλευση των οχημάτων, προκειμένου η δοκιμαστική λειτουργία να ολοκληρωθεί επιτυχώς και να αρχίσει η εμπορική λειτουργία το συντομότερο δυνατόν.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.