Από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, αναμένεται να πραγματοποιηθεί η επέκταση του τραμ στον Πειραιά.
Όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ, κ. Νικόλαος Χαιρέτας, κατά τη διάρκεια του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών – ITC 2021, που συνδιοργάνωσαν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο ΜΕΓΑΡΟ Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών, το μέσο σταθερής τροχιάς θα τεθεί σε εμπορική λειτουργία στα τέλη του καλοκαιριού.
Ο κ Χαιρέτας υπογράμμισε ότι τα δοκιμαστικά δρομολόγια του τραμ θα ξεκινήσουν τον Αύγουστο και θα διαρκέσουν τουλάχιστον 20 ημέρες, ενώ στις αρχές Σεπτεμβρίου τοποθετείται η εμπορική λειτουργία του μέσου.
Παράλληλα, ολοκληρώνεται η παραλαβή των 25 νέων συρμών τραμ από την Αττικό Μετρό, ενώ σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ γίνεται επανασχεδιασμός των γραμμών, με μετεπιβίβαση στη στάση Πικροδάφνη.
Για την επέκταση του τραμ στην Φρεαττύδα, το Χατζηκυριάκειο, το Πέραμα και τα Εξάρχεια, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο, ενώ είπε και ότι το έργο αναβάθμισης των συρμών της γραμμής 1 (Πειραιάς – Κηφισιά) έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και η προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού θα συζητηθεί στο επόμενο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας.
Υπογειοποίηση της γραμμής 1
Μάλιστα, για όσο διάστημα διαρκέσει η αναβάθμιση των συρμών αυτών, η κυκλοφορία της γραμμής 1 θα υποστηριχθεί από 2 – 3 συρμούς των άλλων γραμμών του μετρό. Επίσης, τόνισε ότι η εταιρεία προχωράει κι άλλα έργα, όπως η υπογειοποίηση της γραμμής 1 από το Φάληρο έως τον Πειραιά.
«Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο, το οποίο και μπορεί να δώσει έναν νέο σταθμό, στον Κεράνη. Μένουν λίγα χιλιόμετρα, τα οποία είναι ακόμα σε παλιές ράγες και η Αττικό Μετρό ενισχύει τη ΣΤΑΣΥ, με την επικαιροποίηση των σχετικών μελετών», ανέφερε.
Ακόμη, η εταιρεία προχωρά το μεγάλο έργο της αναβάθμισης της επισκευαστικής ζώνης της γραμμής 1 στον Πειραιά. Η έκταση της ζώνης, ανέρχεται στα 33 στρέμματα και εκτός από τη χρήση για τη ΣΤΑΣΥ, θα υπάρξουν και παράλληλες αξιοποιήσεις.
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ αναφέρθηκε και σε άλλα επιμέρους επιχειρησιακά ζητήματα, στις ενέργειες της εταιρείας για την ενίσχυση των δρομολογίων και τη μείωση των χρονοαποστάσεων, αλλά και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε την περίοδο της πανδημίας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.