Αναστάτωση επικράτησε σε μια πτήση της United Airlines με αφετηρία το Χιούστον και προορισμό το Άμστερνταμ, καθώς κατέληξε στο Σικάγο λόγω ενός απείθαρχου επιβάτη της business class επειδή η πρώτη επιλογή του για γεύμα δεν ήταν διαθέσιμη.
Η πτήση απογειώθηκε στις 16:20 (τοπική ώρα) από το Χιούστον και βρισκόταν πάνω από τον εναέριο χώρο του Σικάγο, δύο ώρες μετά την πτήση.
Ο ιστότοπος παρακολούθησης πτήσεων Flightradar24 έδειξε ότι το αεροπλάνο έκανε κύκλους γύρω από το αεροδρόμιο O’Hare του Σικάγο καθώς έπρεπε να καταναλώσει καύσιμα, γνωστό ως καύσιμο απόρριψης, διαφορετικά θα ήταν πολύ βαρύ για να προσγειωθεί.
To site της αεροπορίας XJonNYC δημοσίευσε εσωτερικές επικοινωνίες της United στο Twitter που ανέφεραν έναν «αναστατωμένο [επιβάτη]» και ένα επίπεδο απειλής ένα, το χαμηλότερο επίπεδο απειλής.
Σε άλλο tweet, ανέφερε ότι ο επιβάτης φαινόταν να είναι εξαγριωμένος με την επιλογή γεύματος.
#UA20 from Houston to Amsterdam jettisoning fuel prior to diversion to Chicago due to an unruly passenger. https://t.co/aAyj03wnLY pic.twitter.com/FzGN6090MC
— Flightradar24 (@flightradar24) July 10, 2023
Σε δήλωση στον Guardian, η United ανέφερε: «Η πτήση 20 της United από το Διηπειρωτικό Αεροδρόμιο Τζορτζ Μπους προς το Άμστερνταμ εκτράπηκε στο Διεθνές Αεροδρόμιο O’Hare και προσγειώθηκε με ασφάλεια μετά από αναστάτωση μεταξύ των επιβατών. Οι αρχές επιβολής του νόμου υποδέχθηκαν το αεροσκάφος στην πύλη και συνόδευσαν τον επιβάτη έξω από το αεροπλάνο. Στη συνέχεια το αεροσκάφος συνέχισε προς το Άμστερνταμ».
Σύμφωνα με το Flightrader24, η πτήση κατέληξε να προσγειωθεί λίγο περισσότερο από τρεις ώρες μετά την προγραμματισμένη άφιξή της, περίπου στις 12:30 τοπική ώρα στο Άμστερνταμ. Ο τυπικός συνολικός χρόνος πτήσης για το ταξίδι είναι εννέα ώρες και 30 λεπτά.
Αν και δεν είναι σαφές με ποιο ακριβώς γεύμα είχε εκνευριστεί ο απείθαρχος επιβάτης, στους επιβάτες της business class στη United Airlines προσφέρεται συνήθως ένα πλήρες γεύμα τριών πιάτων και έξτρα φαγητό καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης.
Η αεροπορική εταιρεία έχει αντιμετωπίσει επικρίσεις ότι τα γεύματά της κατά την πτήση δεν επέστρεψαν στα πρότυπα πριν από την πανδημία και ανακοίνωσε πέρυσι ότι αναβάθμισε τον ναύλο της business class.
Ο ιστότοπος ταξιδιωτικών κριτικών Live και Let’s Fly ανέφερε ότι οι επιβάτες business class που πετούσαν από το Νιούαρκ στο Άμστερνταμ είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε ψημένο μοσχαρίσιο παϊδάκι, σολομό με λεμονόχορτο ή σαλάτα ricotta και μανικότι με άγριο μέλι ως κύριο γεύμα.
Μια θέση μονής κατεύθυνσης business class στην πτήση Χιούστον προς Άμστερνταμ Γιουνάιτεντ κοστίζει συνήθως 6.927 δολάρια.
Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας μπορεί να επιβάλει πρόστιμα σε επιβάτες για απείθαρχη συμπεριφορά, έως και 37.000 $ για κάθε παράβαση, με κάθε περιστατικό να έχει τη δυνατότητα πολλαπλών παραβιάσεων. Οι επιβάτες υπόκεινται επίσης σε ποινικές διώξεις.
Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών ανέφερε νωρίτερα φέτος ότι τα περιστατικά με ατίθασους επιβάτες αυξήθηκαν κατά 47% το 2022 σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με ένα περιστατικό να συμβαίνει μία φορά κάθε 568 πτήσεις.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.