ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Απίστευτο: Πιλότοι «κοιμήθηκαν εν ώρα πτήσης» – Δεν απαντούσαν στον πύργο ελέγχου επί 10 λεπτά

Απογειώθηκαν γαλλικά μαχητικά να συνοδεύσουν το αεροπλάνο

Απίστευτο: Πιλότοι «κοιμήθηκαν εν ώρα πτήσης» – Δεν απαντούσαν στον πύργο ελέγχου επί 10 λεπτά

Τις τελευταίες ώρες τα ιταλικά ΜΜΕ μεταφέρουν ένα επεισόδιο το οποίο σημειώθηκε τη νύχτα μεταξύ της 30ης Απριλίου και 1ης Μαΐου.

Η υπερατλαντική πτήση AZ609 της Ita Airways, η εταιρεία που εδώ και σχεδόν ένα χρόνο αντικατέστησε την πασίγνωστη πάλαι ποτέ Alitalia, αναχώρησε από τη Νέα Υόρκη με προορισμό το αεροδρόμιο Fiumicino της Ρώμης με βραδινό δρομολόγιο.

Κάποια στιγμή η πτήση πέρασε πάνω από τη Γαλλία, όπως ορίζει η πορεία πτήσης, και εκεί το κέντρο ραντάρ της Μασσαλίας προσπάθησε να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος, χωρίς όμως να λάβει καμία ανταπόκριση για τουλάχιστον δέκα λεπτά.

Έτσι στη Γαλλία σήμανε συναγερμός, με αποτέλεσμα να απογειωθούν δύο γαλλικά μαχητικά ώστε να συνοδεύσουν το αεροσκάφος για παν ενδεχόμενο.

Ύστερα από την επικοινωνιακή σιγή, υπήρξε ανταπόκριση από το αεροσκάφος, με αποτέλεσμα να γίνει η ανάκληση του συναγερμού. Έτσι η ιταλική πτήση έφτασε κανονικά στη Ρώμη, με τους επιβάτες να μην έχουν παρατηρήσει τίποτα το ασυνήθιστο, και μάλιστα χωρίς καθυστέρηση.

Η ΙΤΑ ξεκίνησε έρευνα για το συμβάν, κατά τη διάρκεια της οποίας ο κυβερνήτης ισχυρίστηκε πως υπήρξε βλάβη στα συστήματα επικοινωνίας.

Όμως, και σύμφωνα με τους ελέγχους που πραγματοποιήθηκαν στο αεροσκάφος, το σύστημα λειτουργούσε κανονικά, ενώ αντιθέτως φαίνεται να προέκυψε το εξής, πως για ένα ολιγόλεπτο διάστημα και οι δύο πιλότοι κοιμόντουσαν και το αεροσκάφος να πετά με τον αυτόματο πιλότο.

Όπως συνηθίζεται σε αυτά τα δρομολόγια, διευκρινίζουν τα Ιταλικά ΜΜΕ, ένας από τους δύο πιλότους μπορεί να κοιμηθεί για λίγα λεπτά και λίγο πριν ξεκινήσει η καθοδική πορεία προς τον προορισμό, αρκεί βέβαια ο άλλος πιλότος να παραμείνει ξύπνιος.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Έτσι, δηλώνει η ΙΤΑ, οι “έντονες ασυνέπειες μεταξύ των δηλώσεων του διοικητή και του αποτελέσματος των εσωτερικών ερευνών” οδήγησαν στην απόλυση του κυβερνήτη του αεροσκάφους, εφόσον θίχτηκε η “σχέση εμπιστοσύνης στον εργασιακό χώρο”.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.