Η Ελλάδα φέρεται να έφτασε πολύ κοντά σε μια ακόμη σιδηροδρομική τραγωδία, λίγους μόλις μήνες μετά τα Τέμπη, η οποία ευτυχώς αυτή τη φορά αποφεύχθηκε τελευταία στιγμή.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα Larissanet, στον σταθμό του Μεζούρλου, στη Λάρισα, δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες κινούνταν σε αντίθετη κατεύθυνση αλλά στην ίδια γραμμή.
Το ευτυχές της υπόθεσης ήταν ότι κινούνταν με χαμηλή ταχύτητα γιατί ήδη είχαν μπει στον αστικό ιστό και έτσι οι μηχανοδηγοί πρόλαβαν να αντιδράσουν.
Οι δύο μηχανοδηγοί περίπου 100 μέτρα πριν από μία νέα τραγική σύγκρουση, κατάφεραν να ακινητοποιήσουν τα τρένα.
Κανείς, προφανώς, και δεν θέλει ούτε να σκέφτεται τι θα μπορούσε να έχει συμβεί αν η «συνάντηση» των δύο τρένων γινόταν έξω από την πόλη, εκεί όπου θα είχαν αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα και δύσκολα θα είχαν χρόνο αντίδρασης οι μηχανοδηγοί.
Διαψεύδει ο σταθμάρχης
Ωστόσο το συγκεκριμένο συμβάν, το οποίο δημιούργησε μνήμες Τεμπών, διαψεύστηκε από τον σταθμάρχη Γιώργο Ζήντρο, ο οποίος μίλησε σε τοπικό μέσο και υποστήριξε ότι επρόκειτο για δύο τρένα έκαναν ελιγμούς για να «προσδεθούν» και να φύγουν για Θεσσαλονίκη.
«Ήταν δύο προαστιακοί που θα “δένονταν” για να φύγουν μαζί για τη Θεσσαλονίκη. Αυτό είθισται να γίνεται στη συγκεκριμένη περιοχή. Εννοείται πως δεν υπήρχαν επιβάτες μέσα…» υπογράμμισε.
Διαψεύδει και η Hellenic Train
«Η Hellenic Train, ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι δημοσίευμα στο larissanet.gr της Λάρισας, σε σχέση με σημερινή κίνηση επιβατικών αμαξοστοιχιών ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα» αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.
Και συνεχίζει:
«Η αμαξοστοιχία 11599, έφτασε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας και αποβίβασε τους επιβάτες προκειμένου να γίνει διπλή σύζευξη με την αμαξοστοιχία DZR 460.103-203, ώστε να μεταφερθεί, χωρίς επιβάτες, από την Λάρισα στην Θεσσαλονίκη. Η σύζευξη των συρμών δεν ολοκληρώθηκε για τεχνικούς λόγους και τελικά η αμαξοστοιχία DZR 460.103-203 αναχώρησε για τη Θεσσαλονίκη.
Η σύζευξη αμαξοστοιχιών αποτελεί πάγια επιχειρησιακή πρακτική όποτε απαιτηθεί. Οποιαδήποτε απόπειρα σύνδεσης αυτής της τυπικής επιχειρησιακής λειτουργίας με σενάρια διακινδύνευσης της ασφάλειας των επιβατών είναι παντελώς αβάσιμη.
Η Hellenic Train επιφυλάσσεται παντός νομίμου δικαιώματός της και έχει ήδη ενημερώσει το Μέσο προκειμένου να αποκαταστήσει την ακρίβεια του ρεπορτάζ που παραθέτει».
Αν εν τέλει ο σταθμάρχης λέει την αλήθεια και οι αρχικές πληροφορίες δεν ευσταθούν, παραμένει άγνωστο, ωστόσο είναι δεδομένο ότι παραμένουν πολλά προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, κάτι που φαίνεται και από όσα κατήγγειλε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών, Κώστας Γενηδούνιας το πρωί της Τετάρτης, σύμφωνα με τον οποίον εμπορική αμαξοστοιχία που μετέφερε εύφλεκτο φορτίο (καύσιμα) ακινητοποιήθηκε μέσα στην Αττική καθώς τα χόρτα εισχώρησαν στους τροχούς του τρένου.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.