ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Αυτός είναι ο πρώτος υποθαλάσσιος σταθμός του Μετρό στην Ελλάδα

Σε ποια περιοχή βρίσκεται

Αυτός είναι ο πρώτος υποθαλάσσιος σταθμός του Μετρό στην Ελλάδα

Το δικό τους Μετρό έχουν εδώ και λίγες ημέρες οι κάτοικοι του Πειραιά, όπου μέχρι πρότινος το συγκοινωνιακό δίκτυο ήταν ανεπαρκές, με αποτέλεσμα οι μετακινήσεις να διεξάγονται μετ’ εμποδίων.

Πιστεύετε ότι η κυβέρνηση του Κ.Μητσοτάκη στο σκάνδαλο Πάτση:

  • Είναι αθώα (4%, 674 Votes)
  • Ήξερε αλλά προσπαθούσε να διακόψει την δραστηριότητά του (8%, 1.250 Votes)
  • Είναι συνένοχη και πρέπει να παραιτηθεί (86%, 14.026 Votes)
  • Δεν ξέρω/Δεν απαντώ (2%, 368 Votes)

Σύνολο ψήφων: 16.318

Loading ... Loading ...

Τον συγκοινωνιακό χάρτη των περιοχών γύρω από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας αναβάθμισαν πλήρως οι σταθμοί Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο οι οποίοι ολοκλήρωσαν την επέκταση της Γραμμής 3 και εξυπηρετούν δεκάδες χιλιάδες πολίτες.

Η κατασκευή τους, ωστόσο, μόνο εύκολη υπόθεση δεν ήταν, μιας και απαιτήθηκε να ξεπεραστούν αρκετοί κατασκευαστικοί σκόπελοι, με βασικότερο τις τεχνικές δυσκολίες που αφορούσαν στη δημιουργία του σταθμού στον Πειραιά, λόγω μίας μοναδικής ιδιαιτερότητάς του: Ο σταθμός «Πειραιάς» είναι ο πρώτος στη χώρα μας που κατασκευάστηκε κάτω από τη θάλασσα.

Η μεγαλύτερη πρόκληση αφορούσε στην απομόνωση της θάλασσας, ενώ έπρεπε να αποτραπεί η άνωση των υπόγειων υδάτων που ασκούσαν μεγάλη πίεση από τον πυθμένα προς την επιφάνεια του σταθμού.

Ακόμα, ήταν αναγκαίο να επιλυθεί το πρόβλημα της γειτνίασης του εργοταξίου με το διατηρητέο κτίριο του ΗΣΑΠ που χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση από χιλιάδες ανθρώπους, όπως και η διέλευση του κεντρικού αγωγού αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ μέσα από το έργο.

Τα πράγματα περιέπλεξε και ο υπόγειος ποταμός κάτω από την οδό Κόνωνος, ο οποίος κατέστησε αναγκαία τη «μετατόπιση» του σταθμού κατά 7,5 μέτρα σε σχέση με την αρχική του χωροθέτηση.

Υπενθυμίζεται ότι η ολοκλήρωση της επέκτασης της Γραμμής 3 αποτελεί ένα νευραλγικής σημασίας έργο σταθερής τροχιάς, που ύστερ από αρκετή καθυστέρηση, αλλάζει την εικόνα της πόλης, δίνοντας ανάσα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα του Πειραιά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.