Το δικό τους Μετρό έχουν εδώ και λίγες ημέρες οι κάτοικοι του Πειραιά, όπου μέχρι πρότινος το συγκοινωνιακό δίκτυο ήταν ανεπαρκές, με αποτέλεσμα οι μετακινήσεις να διεξάγονται μετ’ εμποδίων.
Πιστεύετε ότι η κυβέρνηση του Κ.Μητσοτάκη στο σκάνδαλο Πάτση:
- Είναι αθώα (4%, 674 Votes)
- Ήξερε αλλά προσπαθούσε να διακόψει την δραστηριότητά του (8%, 1.250 Votes)
- Είναι συνένοχη και πρέπει να παραιτηθεί (86%, 14.026 Votes)
- Δεν ξέρω/Δεν απαντώ (2%, 368 Votes)
Σύνολο ψήφων: 16.318
Τον συγκοινωνιακό χάρτη των περιοχών γύρω από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας αναβάθμισαν πλήρως οι σταθμοί Μανιάτικα, Πειραιάς και Δημοτικό Θέατρο οι οποίοι ολοκλήρωσαν την επέκταση της Γραμμής 3 και εξυπηρετούν δεκάδες χιλιάδες πολίτες.
Η κατασκευή τους, ωστόσο, μόνο εύκολη υπόθεση δεν ήταν, μιας και απαιτήθηκε να ξεπεραστούν αρκετοί κατασκευαστικοί σκόπελοι, με βασικότερο τις τεχνικές δυσκολίες που αφορούσαν στη δημιουργία του σταθμού στον Πειραιά, λόγω μίας μοναδικής ιδιαιτερότητάς του: Ο σταθμός «Πειραιάς» είναι ο πρώτος στη χώρα μας που κατασκευάστηκε κάτω από τη θάλασσα.
Η μεγαλύτερη πρόκληση αφορούσε στην απομόνωση της θάλασσας, ενώ έπρεπε να αποτραπεί η άνωση των υπόγειων υδάτων που ασκούσαν μεγάλη πίεση από τον πυθμένα προς την επιφάνεια του σταθμού.
Ακόμα, ήταν αναγκαίο να επιλυθεί το πρόβλημα της γειτνίασης του εργοταξίου με το διατηρητέο κτίριο του ΗΣΑΠ που χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση από χιλιάδες ανθρώπους, όπως και η διέλευση του κεντρικού αγωγού αποχέτευσης της ΕΥΔΑΠ μέσα από το έργο.
Τα πράγματα περιέπλεξε και ο υπόγειος ποταμός κάτω από την οδό Κόνωνος, ο οποίος κατέστησε αναγκαία τη «μετατόπιση» του σταθμού κατά 7,5 μέτρα σε σχέση με την αρχική του χωροθέτηση.
Υπενθυμίζεται ότι η ολοκλήρωση της επέκτασης της Γραμμής 3 αποτελεί ένα νευραλγικής σημασίας έργο σταθερής τροχιάς, που ύστερ από αρκετή καθυστέρηση, αλλάζει την εικόνα της πόλης, δίνοντας ανάσα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα του Πειραιά.