Ένας Βρετανός επιβάτης της Boeing, δημοσίευσε ένα βίντεο στο οποίο απεικονίζεται το φτερό του αεροσκάφους εν ώρα πτήσης να φέρει επάνω του κομμάτια από… κολλητική ταινία.
«Έχω πετάξει σε όλο τον κόσμο, αλλά δεν έχω ξαναδεί ποτέ κάτι τέτοιο», δήλωσε ο 62χρονος Ντέιβιντ Πάρκερ για το περιστατικό, το οποίο συνέβη στις 5 Φεβρουαρίου, ενώ ταξίδευε από το Μάντσεστερ του Ηνωμένου Βασιλείου προς την Γκόα της Ινδίας με την αρραβωνιαστικιά του.
«Άρχισαν να ξεφλουδίζουν (οι ταινίες) κατά τη διάρκεια της πτήσης… σκέφτηκα ‘τι στο δι***λο;’ και το έδειξα στην αρραβωνιαστικιά μου η οποία το μόνο που μου είπε ήταν ‘μακάρι να μην μου το είχες δείξει ποτέ αυτό’» περιέγραψε ο Πάρκερ.
Έκτοτε η εταιρεία διαβεβαίωσε το κοινό της ότι πρόκειται για «ταινία ταχύτητας» η οποία είναι απόλυτα ασφαλής για χρήση σε αεροπλάνα.
«Η ταινία ταχύτητας (speed tape) είναι ένα υλικό εγκεκριμένο από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (FAA) για ορισμένες προσωρινές επιδιορθώσεις», διευκρίνισε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Εξήγησαν ότι σε αυτή την περίπτωση, πιθανότατα χρησιμοποιήθηκε για τη διόρθωση προβλημάτων «πρόσφυσης χρώματος» που ταλαιπωρούσαν ορισμένα αεροσκάφη τύπου 787.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο, το κολλώδες υλικό χρησιμοποιείται για να μην ξεκολλάει η μπογιά – και όχι για να συγκρατεί τμήμα του αεροσκάφους.
Η Boeing μετά το τρομακτικό ατύχημα με την αποκόλληση τμήματος της ατράκτου από αεροσκάφος της εν ώρα πτήσης, έχει γίνει στόχος αρνητικής δημοσιότητας και αμφισβήτησης από τους πελάτες της.
Μάλιστα εχθές βρήκε το επίσημο πόρισμα για την αιτία του ατυχήματος το οποίο ήταν η έλλειψη τεσσάρων βασικών μπουλονιών.
Mέχρι τώρα εντοπίστηκαν κατασκευαστικά λάθη σε 50 αεροσκάφη Boeing 737 Max, ενώ είχαν εισέλθει στο στάδιο της παραγωγής και αυτό εν μέρει εξηγεί τις συνεχείς πτώσεις και τους εκατοντάδες θανάτους επιβατών σε όλο τον κόσμο.
Ειδικότερα, ένας υπάλληλος της Spirit AeroSystems, η οποία δημιουργεί την άτρακτο των αεροπλάνων για αεροσκάφη Boeing, ειδοποίησε τον διευθυντή του για κάποιες τρύπες που δεν είχαν ανοιχτεί με ακρίβεια ενώ τα αεροπλάνα 737 Max ήταν στη διαδικασία παραγωγής.
Σύμφωνα με το Business Insider, τα αεροσκάφη δεν είχαν ακόμη παραδοθεί και η ανακάλυψη του κατασκευαστικού προβλήματος ίσως προκαλέσει καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση της παραγωγής τους:
«Αυτός είναι ο μόνος δρόμος δεδομένης της δέσμευσής μας να παραδίδουμε τέλεια αεροπλάνα κάθε φορά» ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing Σταν Στιλ σε υπόμνημα προς το προσωπικό την Κυριακή.
Τα 737 Max της Boeing έχουν τεθεί υπό αυξημένο έλεγχο τους τελευταίους μήνες μετά από ένα περιστατικό στις 5 Ιανουαρίου, όπου ένα τμήμα της ατράκτου αεροσκάφους σε πτήση της Alaska Airlines έφυγε, με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να κάνει αναγκαστική προσγείωση. Κανείς δεν τραυματίστηκε.
Η αεροπορική εταιρεία καθήλωσε τον στόλο των 65 αεροσκαφών Boeing 737 Max 9 προκειμένου αυτά να ελεγχθούν.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.