Δεκαπέντε νέους σταθμούς πρόκειται να έχει στο τέλος της τρέχουσας δεκαετίας το Μετρό της Αθήνας μέσω της υλοποίησης τμήματος της Γραμμής 4 (Άλσος Βεΐκου-Γουδή).
Το Μετρό της Αθήνας, ωστόσο, δεν αναμένεται να περιοριστεί στα παραπάνω έργα, δεδομένου ότι ο ΟΑΣΑ υλοποιεί τη συγκοινωνιακή μελέτη της Αττικής, απ’ όπου θα προκύψουν ο σχεδιασμός, η σκοπιμότητα και η βιωσιμότητα των νέων επεκτάσεων του δικτύου.
Μία επέκταση που διερευνάται είναι αυτή της Γραμμής 1 από τον Σταθμό «Κηφισιά» μέχρι Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας. Σύμφωνα με παλαιότερα σχέδια, η επέκταση εξεταζόταν να πραγματοποιηθεί με υπογειοποίηση του σημερινού τερματικού σταθμού «Κηφισιά» και μετά με σήραγγα περίπου 2,5-3 χιλιομέτρων να δημιουργηθεί ο ενδιάμεσος σταθμός «Νέα Ερυθραία» και τελικά η γραμμή να καταλήγει σε τερματικό σταθμό στη Βαρυμπόμπη.
Για να προχωρήσει το εν λόγω έργο απαιτείται η εκπόνηση των απαραίτητων μελετών αλλά και να βρεθεί χρηματοδότηση. Αδιαμφισβήτητα, ωστόσο, η υλοποίηση της εν λόγω επέκτασης θα ήταν λιγότερο απαιτητική και χρονοβόρα απ’ ότι το τμήμα «Γουδή-Λυκόβρυση» της Γραμμής 4, που επίσης καταλήγει στο βόρειο τμήμα του κοντά στην Ε.Ο.
Το τμήμα «Γουδή-Λυκόβρυση», βέβαια, θα μπορούσε να λύσει και ένα ακόμη μεγάλο πρόβλημα, την απομόνωση της Λεωφ. Κηφισίας από το Μετρό, δεδομένου ότι οι περισσότεροι σταθμοί θα βρίσκονται κατά μήκος του συγκεκριμένου οδικού άξονα.
Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει τους εξής σταθμούς: Κατεχάκη, Φάρος, Φιλοθέη, Σίδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισος, ΟΤΕ, Μαρούσι, Πεύκη και Λυκόβρυση.
Η υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου θα σηματοδοτούσε αυτομάτως την εξυπηρέτηση –μεταξύ άλλων- των δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων που εργάζονται σε περιοχές όπως το Μαρούσι, το Χαλάνδρι, αλλά και κοντά στο «Δακτυλίδι».
Μερικές από τις υπόλοιπες επεκτάσεις που εξετάζονται είναι αυτή της Γραμμής 2 προς Γλυφάδα, όπως και αυτή της Γραμμής 1 προς το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.