(Ανανέωση αρχικού κειμένου 19:53) Έξαλλοι είναι οι 200 επιβάτες της Wizz Air Abu Dhabi πτήσης από Αθήνα για Άμπου Ντάμπι η οποία ακυρώθηκε με αποτέλεσμα έως και σήμερα να μην έχουν αναχωρήσει.
Όλα ξεκίνησαν χθες περίπου στις 18:30 όταν λίγο πριν ξεκινήσει το αεροσκάφος για απογείωση, ξαφνικά ακούστηκε ένας θόρυβος με αποτέλεσμα ο πιλότος να σταματήσει τη διαδικασία.
Τελικά οι επιβάτες ενημερώθηκαν από το πλήρωμα για τεχνική βλάβη και λίγη ώρα αργότερα αποβιβάστηκαν με αποτέλεσμα η πτήση 5w7008 να μην πραγματοποιηθεί ποτέ.
Οι 200 επιβάτες μεταφέρθηκαν σε αίθουσα αναμονής και περίμεναν να επιβιβαστούν ξανά στο αεροσκάφος, επειδή όμως αυτό δεν έγινε, μεταφέρθηκαν τελικώς σε ξενοδοχείο.
Σύμφωνα με επιβάτη της πτήσης «ανά δύο ώρες μας ανακοίνωναν και νέα καθυστέρηση με αποτέλεσμα μετά από επτά ώρες να μας ανακοινώνουν ότι η πτήση θα γίνει την επόμενη ημέρα και ως εκ τούτου δεν υπάρχει λόγος παραμονής στο αεροδρόμιο».
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η πτήση για το Άμπου Ντάμπι, θα αναχωρούσε σήμερα στις 12:00 και οι επιβάτες βρέθηκαν εκεί από το πρωί.
Τελικά και τότε η πτήση δεν πραγματοποιήθηκε με τις ώρες να περνούν κάτι που προκάλεσε εκνευρισμό στους επιβάτες και να ακολουθήσουν διαμαρτυρίες από όσους περίμεναν να ταξιδέψουν.
Έως το απόγευμα της Τρίτης βρίσκονταν στο αεροδρόμιο πάνω από 100 επιβάτες της πτήσης καθώς οι υπόλοιποι ακύρωσαν την κράτησή τους λόγω ταλαιπωρίας ενώ όσοι παρέμειναν ανέμεναν από την εταιρεία την νέα ώρα αναχώρησης.
Χαρακτηριστικό της ταλαιπωρίας είναι και η λιποθυμία μίας γυναίκας η οποία δέχθηκε τις πρώτες βοήθειες από το πλήρωμα του ΕΚΑΒ που βρέθηκε στο σημείο.
Παράλληλα οι επιβάτες κάλεσαν την Αστυνομία και κατήγγειλαν στις αρχές τα όσα βίωσαν για περίπου 26 ώρες. Όπως κατήγγειλε επιβάτης, η Wizz Air Abu Dhabi «το μόνο που έκανε για να μας διευκολύνει όσο περιμέναμε στην αίθουσα αναμονής ήταν να μας δώσει ένα κουπόνι 4 ευρώ για να το εξαργυρώσουμε για καφέ ή κάτι φαγώσιμο».
Μαρτυρία επιβάτη: Ο πιλότος φρέναρε απότομα
Σύμφωνα με μαρτυρία επιβάτη, «όλα ξεκίνησαν λίγα δευτερόλεπτα πριν απογειωθούμε.
Ο πιλότος φρέναρε απότομα ενώ υπήρχε ένας περίεργος θόρυβος στο πίσω μέρος του αεροσκάφους, μια επιβάτης που ρώτησε τον αεροσυνοδό τι θόρυβος είναι αυτός της απάντησε να παραμείνει στην θέση της γιατί δεν ήταν κάτι ανησυχητικό.
Αποδείχθηκε όμως το αντίθετο, μας είχανε χωρίς κάποια ενημέρωση 40 λεπτά μέσα στο αεροπλάνο, ήρθε ο ίδιος ο τεχνικός να μας ενημερώσει πως υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και θα μας επιστρέψουν πίσω στο αεροδρόμιο.
Μας επιστρέψανε μετά από 30 λεπτά μας, έβαλαν να ξανά περάσουμε από τον έλεγχο. Μας κράτησαν μέχρι της 10 το βράδυ στην αίθουσα και μας ανακοίνωσαν πως η πτήση ακυρώνεται και θα πετάξουμε την επόμενη μέρα στης 12 το μεσημέρι.
Φύγαμε από το αεροδρόμιο και γυρίσαμε πάνω από 200 άτομα, το πρωί ξαναβγάλαμε τα εισιτήρια και μας ξανά στέλνουν e-mail ότι η πτήση θα γίνει στης 2 το μεσημέρι, αυτό γινότανε κάθε δυο ώρες… από της 2 μας είπανε στης 5 και από της 5 στης 7 το απόγευμα.
Στις 20:00 αισθανόμαστε εγκλωβισμένοι χωρίς καμία ενημέρωση αν όλα πάνε καλά με το αεροσκάφος, σε συνδυασμό με το αν γίνει η πτήση αυτή δεν μας εγγυάται κανείς ότι όλα θα πάνε καλά».
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η πτήση είχε προγραμματιστεί ξανά για τις 20:30.