ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Έρχονται εφτά νέοι συρμοί στο Μετρό της Αθήνας – Σε ποια γραμμή θα κινούνται

Θα αποτελούνται από 6 βαγόνια, μήκους 106 μέτρων, πλάτους 2,8 μέτρων και χωρητικότητας 1.030 επιβατών

Έρχονται εφτά νέοι συρμοί στο Μετρό της Αθήνας – Σε ποια γραμμή θα κινούνται

Όλα δείχνουν πως έχει και επισήμως «κλειδώσει» η χρηματοδότηση του έργου προμήθειας εφτά νέων διρευματικών συρμών για το Μετρό που πρόκειται να αυξήσουν τη συχνότητα τέλεσης δρομολογίων από και προς το αεροδρόμιο.

Πιο συγκεκριμένα, οι συρμοί οι οποίοι θα εξυπηρετούν τη Γραμμή 3 από το Δημοτικό Θέατρο έως το Αεροδρόμιο μέσω της γραμμής του Προαστιακού (τμήμα Δ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο), θα έχουν διπλή ηλεκτροδότηση (διρευματικοί), διπλή σηματοδότηση και διπλές τηλεπικοινωνίες για το δίκτυο του Μετρό και του Προαστιακού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, θα αποτελούνται από 6 βαγόνια, μήκους 106 μέτρων, πλάτους 2,8 μέτρων και χωρητικότητας 1.030 επιβατών έκαστο.

Τέσσερα (4) από τα 6 βαγόνια θα φέρουν εγκατάσταση ισχύος έλξης, ενώ ο κάθε συρμός θα έχει και δύο παντογράφους για τροφοδότηση ισχύος από το εναέριο δίκτυο (catenary) του Προαστιακού.

Τα διπλά on-board συστήματα ηλεκτροδότησης και τηλεπικοινωνιών θα περιλαμβάνονται στην σύμβαση. Τα διπλά on-board συστήματα σηματοδότησης θα περιλαμβάνονται σε ανεξάρτητες συμβάσεις. Οι συρμοί θα είναι κατηγορίας δομικής αντοχής P-III και αντοχής σε σύγκρουση (crashworthiness) C-II.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η προμήθεια των συγκεκριμένων συρμών έχει εξαγγελθεί εδώ και χρόνια, χωρίς ωστόσο να τελεσφορεί, με αποτέλεσμα, μετά και την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά, οι υπάρχοντες 7 διρευματικοί συρμοί να μην επαρκούν για την εκτέλεση των δρομολογίων από και προς το Αεροδρόμιο στη συχνότητα των 30 λεπτών.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Με την προμήθεια, ωστόσο, των 7 επιπλέον συρμών, οι χρόνοι θα μειωθούν σε μεγάλο βαθμό, με τη συχνότητα να μειώνεται κάτω από 30 λεπτά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.