ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Γαλάτσι: Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω έργων για τη γραμμή 4 του Mετρό

Θα διαρκέσουν από τις 14-08-2023 έως τις 14-10-2023

Γαλάτσι: Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω έργων για τη γραμμή 4 του Mετρό

Νέες προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Γαλάτσι ανακοίνωσε η ΕΛΑΣ, λόγω εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας.

Συγκεκριμένα, κατά το χρονικό διάστημα από 14-08-2023 έως 14-10-2023, καθ΄ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, θα ισχύσουν οι ακόλουθες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στα παρακάτω οδικά τμήματα, περιοχής Δήμου Γαλατσίου:

ΦΑΣΗ 1

1) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Κιλκίς έως την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.

2) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πάρνηθος ελάχιστου πλάτους 4,70 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ηπείρου έως την συμβολή της με την οδό Χοπφ με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

3) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πάρνηθος ελάχιστου πλάτους 5,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 35,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτωn,

4) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ιθάκης ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Χοπφ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

5) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Χοπφ ελάχιστου πλάτους 4,00 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ιθάκης έως την συμβολή της με την οδό Πάρνηθος με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

6) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Κόκκερελ ελάχιστου πλάτους 3,50 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Πάρνηθος έως την συμβολή της με την οδό Ελικώνος με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

7) Τον ολικό αποκλεισμό της οδού Μαραθώνος με εξαίρεση την χρήση από τους παρόδιους και τα οχήματα εργοταξίου και έκτακτης ανάγκης από την οδό Αγ. Γλυκερίας και για μήκος 30,00 μ. περίπου και της οδού Ηπείρου στην συμβολή της με την οδό Πάρνηθος.

8) Τον χαρακτηρισμό ως αδιεξόδου της οδού Μαραθώνος και στο τμήμα αυτής από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Ζήνωνος και της οδού Ηπείρου από την εργοταξιακή κατάληψη έως την οδό Άλτεως.

9) Την μονοδρόμηση της οδού Πάρνηθος από την οδό Σπον προς και έως την οδό Κόκκερελ και της οδού Κόκκερελ από την οδό Πάρνηθος προς και έως την οδό Ελικώνος.

10) Την απαγόρευση της δεξιάς στροφής των οχημάτων που κινούνται από την οδό Ελικώνος προς την οδό Κόκκερελ.

11) Την υποχρεωτική πορεία με στροφή αριστερά των οχημάτων που κινούνται στην οδό Κόκκερελ από την οδό Αρμονίας προς την οδό Ελικώνος.

12) Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων επί της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.

13) Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην οδό Αγ. Γλυκερίας σε όλο το μήκος της εργοταξιακής κατάληψης στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.

14) Τον καθορισμό του ανώτατου ορίου ταχύτητας στα 20 χλμ/ώρα για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

15) Την απαγόρευση του προσπεράσματος για τα οχήματα που κινούνται στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

16) Την απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος στην περιοχή των έργων στο τμήμα που καθορίζεται από την έναρξη της εργοταξιακής κατάληψης και έως το πέρας αυτής.

ΦΑΣΗ 2

1) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Αγ. Γλυκερίας ελάχιστου πλάτους 6,00 μ. περίπου και για μήκος 45,00 μ. περίπου στο τμήμα αυτής 50,00 μ. περίπου πριν την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων στο ρεύμα κυκλοφορίας προς την οδό Κόκκερελ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

2) Τον σταδιακό περιορισμό του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Πάρνηθος ελάχιστου πλάτους 4,70 μ. περίπου και στο τμήμα αυτής από την συμβολή της με την οδό Ηπείρου έως την συμβολή της με την οδό Κόκκερελ με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.