
Ανακοίνωση εξέδωσε πριν από λίγη ώρα η Seajets για τη μηχανική βλάβη που προκάλεσε ταλαιπωρία σε εκατοντάδες επιβάτες του πλοίου Superstar που εκτελούσε το δρομολόγιο Βόλος- Σκιάθος – Σκόπελος.
Η ανακοίνωση της Seajets:
«Οι επιβάτες του SUPERSTAR, το οποίο παρουσίασε τεχνικό θέμα στις 18/4 και επέστρεψε στο λιμάνι του Βόλου, εξυπηρετούνται με άλλα πλοία της εταιρείας, ώστε να μεταβούν στον προορισμό τους στα νησιά των Σποράδων. Συγκεκριμένα:
252 επιβάτες χωρίς οχήματα θα μεταφερθούν με το Ταχύπλοο EXPRESS JET από το λιμάνι του Βόλου.
Οι υπόλοιποι 151 επιβάτες με 52 οχήματα θα αναχωρήσουν από το λιμάνι του Μαντουδίου με το Ταχύπλοο SPEEDRUNNER JET 2.
Επιπλέον, στους επιβάτες θα δοθεί ως ένδειξη σεβασμού δωρεάν ένα εισιτήριο διαδρομής της επιλογής τους για μελλοντική χρήση για το οποίο θα λάβουν προσωπική ενημέρωση/ειδοποίηση.
Ζητούμε συγγνώμη από τους επιβάτες για την αναστάτωση και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.
Καλό Πάσχα».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.