ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα...
prodeals

Η British Airways σταματά τις πτήσεις μικρών αποστάσεων από το Χίθροου μετά το χάος των ακυρώσεων

Οι αντιδράσεις για το όριο των επιβατών

Η British Airways σταματά τις πτήσεις μικρών αποστάσεων από το Χίθροου μετά το χάος των ακυρώσεων

Η British Airways σταματά την πώληση νέων εισιτηρίων για πτήσεις μικρών αποστάσεων από το Χίθροου.

Η πρωτοφανής αυτή κίνηση έρχεται μετά την ακύρωση δεκάδων χιλιάδων πτήσεων το καλοκαίρι, καθώς ο κλάδος πασχίζει να αντιμετωπίσει τη ζήτηση των αεροπορικών ταξιδιών εν μέσω ελλείψεων προσωπικού.

Σε δήλωσή της, η British Airways αναφέρει: «Ως αποτέλεσμα του αιτήματος του Χίθροου να περιορίσει τις νέες κρατήσεις, αποφασίσαμε να αναλάβουμε υπεύθυνη δράση και να περιορίσουμε τους διαθέσιμους ναύλους σε ορισμένες υπηρεσίες του αεροδρομίου, ώστε να συμβάλουμε στη μεγιστοποίηση των επιλογών επανακράτησης για τους ήδη υπάρχοντες πελάτες, δεδομένων των περιορισμών που μας έχουν επιβληθεί και των συνεχιζόμενων προκλήσεων που αντιμετωπίζει ολόκληρη η αεροπορική βιομηχανία».

Μείωση πτήσεων σημαίνει άυξηση ζήτησης και τιμών

Η πρωτοφανής αυτή κίνηση της British Airways θα έχει ως αποτέλεσμα την μείωση των διαθέσιμων θέσεων στις πτήσεις και ενδεχομένως την αύξηση της ζήτησης και τη διόγκωση των τιμών με τις ανταγωνιστικές εταιρείες.

Το Χίθροου ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ότι μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου απαγορεύεται ο αριθμός των αναχωρούντων επιβατών ημερησίως να ξεπερνά τις 100.000.

Οι αντιδράσεις για το όριο των επιβατών

Από την πλευρά της τότε η βρετανική ασεροπορική εταιρεία είχε «απαντήσει» στο ανώτατο όριο που επέβαλλε το αεροδρόμιο Χίθροου για τον αριθμό των επιβατών ανακοινώνοντας ότι θα ακυρώσει 10.300 πτήσεις μέχρι τον Οκτώβριο, με ένα εκατομμύριο επιβάτες να επηρεάζονται.

Ο αεροπορικός κολοσσός της Μέσης Ανατολής, η Emirates, απέρριψε την εντολή του Χίθροου να ακυρώσει πτήσεις για να συμμορφωθεί με το ανώτατο όριο, τονίζοντας ότι δείχνει «κατάφωρη περιφρόνηση για τους καταναλωτές».

Μια εκπρόσωπος του Heathrow δήλωσε τότε ότι θα ήταν «απογοητευτικό αν οποιαδήποτε αεροπορική εταιρεία θα ήθελε να βάλει το κέρδος πάνω από ένα ασφαλές και αξιόπιστο ταξίδι των επιβατών».

Η Virgin Atlantic επέκρινε επίσης τις ενέργειες του αεροδρομίου και υποστήριξε ότι ευθύνεται για τις αστοχίες που συμβάλλουν στο χάος.

Επιζήμιες πρακτικές των αεροπορικών

Εν τω μεταξύ, στις 21 Ιουλίου οι αεροπορικές εταιρείες κατηγορήθηκαν για «επιζήμιες πρακτικές» όσον αφορά τη μεταχείριση των επιβατών που επλήγησαν από τις διαταραχές.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών και η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας εξέδωσαν κοινή επιστολή προς τους αερομεταφορείς, εκφράζοντας την ανησυχία ότι «οι καταναλωτές θα μπορούσαν να υποστούν σημαντική ζημιά, εάν οι αεροπορικές εταιρείες δεν τηρήσουν τις υποχρεώσεις τους».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.