Την κατεδάφιση της γέφυρας της Βαρυμπόμπης ανακοίνωσε ο αρμόδιος υφυπουργός Νίκος Ταχιάος, καθώς όπως είπε «είναι επιβαρυμένη και θα πρέπει κάποια στιγμή να αντικατασταθεί».

Θα πρέπει να γίνει πλήρης κατεδάφιση της γέφυρας και στη θέση της να κατασκευαστεί νέα, όπως διευκρίνισε ο κ. Ταχιάος.

Ο ίδιος, αναφερόμενος ενώ για την κατασκευή σταθμού διοδίων στo συγκεκριμένo σημείο, κάτι που έχει προκαλέσει εδώ και χρόνια την έντονη αντίδραση κατοίκων και τοπικής αυτοδιοίκησης, αρκέστηκε να πει ότι τη δεδομένη στιγμή δεν είναι έτοιμος να απαντήσει στο ερώτημα αν θα γίνουν τελικά ή όχι διόδια στη Βαρυμπόμπη.

Είπε αναφερόμενος στους βασικούς άξονες του προγραμματισμού του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Ωστόσο, πριν από τρία χρόνια, η κατασκευή σταθμού διοδίων είχε συνδεθεί με την κατεδάφιση της γέφυρας Βαρυμπόμπης, προκαλώντας αντιδράσεις στους δήμους Αγίου Στεφάνου και Κηφισιάς.

Η σχετική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τα έργα είχε «παγώσει» από το 2015 ενώ τον Ιανουάριο του 2018 εγκρίθηκε με το έργο να περιλαμβάνει και τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δακτυλίδι» και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισιάς και Καλυφτάκη.

Τα πλευρικά διόδια προχώρησαν στο Καπανδρίτι και στη Μαλακάσα ενώ το 2013 απαλείφθηκαν τα πλευρικά διόδια στους κόμβους Λυκόβρυσης και Καλυφτάκη.

Η διαδικασία αδειοδότησης των διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου είχε αρχίσει το 2014 και ξεσήκωσε αντιδράσεις, με το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής να γνωμοδοτεί αρνητικά, βασιζόμενο στην απουσία ολοκληρωμένου δικτύου παράδρομων.

Ήδη από το 2020, σύμφωνα με τα σχέδια, η γέφυρα της Βαρυμπόμπης επρόκειτο να γκρεμιστεί μέσα σε δυο με τρία χρόνια και ο κόμβος Βαρυμπόμπης να μετατραπεί σε κυκλικό δακτύλιο πάνω από την εθνική οδό. Συμπτωματικά τώρα, το 2023, το υπουργείο ανακάλυψε ότι η γέφυρα Βαρυμπόμπης είναι «επιβαρυμένη» και θα πρέπει να γίνει πλήρης κατεδάφιση, αποφεύγοντας να συνδέσει την καταδάφιση με τα διόδια.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!