
Κι όμως πιλότος στις ΗΠΑ έκανε αναστροφή το αεροσκάφος και επέστρεψε στο αεροδρόμιο, επειδή ξέχασε το διαβατήριό του.
Δεν πρόκειται για σενάριο του Home Alone, απλά ο πιλότος διαπίστωσε ότι ξέχασε να πάρει μαζί του, κάτι εξαιρετικά σημαντικό, παραδεχόμενος στους εμβρόντητους επιβάτες το λάθος του, όταν ενημέρωνε ότι έπρεπε να κάνουν αναστροφή και να επιστρέψουν στον τόπο αναχώρησής τους.
Η πτήση UA 198 αναχώρησε από το αεροδρόμιο LAX του Λος Άντζελες με προορισμό τη Σανγκάη της Κίνας περίπου στις 2 μ.μ. στις 22 Μαρτίου, αφού 257 επιβάτες και 13 μέλη πληρώματος επιβιβάστηκαν επιτυχώς και ξεκίνησαν για την πτήση μεγάλων αποστάσεων.
Δύο ώρες αργότερα ήρθε η έκπληξη, όταν ενημερώθηκαν ότι έπρεπε να γυρίσουν πίσω.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα FlightAware, το αεροπλάνο ανακατευθύνθηκε στο Σαν Φρανσίσκο αφού γύρισε και κατέληξε να προσγειωθεί πίσω στις ΗΠΑ γύρω στις 5 μ.μ. τοπική
Σε μια δήλωση σχετικά με την κατάσταση, η United είπε: «Ο πιλότος δεν είχε το διαβατήριό του στο αεροσκάφος».
Η Yang Shuhan, μια Κινέζα επιβάτης δήλωσε στο CNN ότι άκουσε τον πιλότο να ακούγεται «πολύ απογοητευμένος» όταν παραδέχτηκε στους πελάτες μέσω μεγάφωνου ότι «ξέχασε» το διαβατήριό του.
Η Shuhan είπε ότι εκτίμησε την «ειλικρίνεια» του πιλότου για την κατάσταση, αν και άλλοι επιβάτες ήταν λιγότερο επιεικείς.
Γράφοντας στο RedNote, άλλοι επιβάτες δήλωσαν ότι ήταν «άφωνοι» με την κατάσταση.
Απαντώντας στις καταγγελίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο λογαριασμός της αεροπορικής εταιρίας δήλωσε ότι «ζητά ειλικρινά συγγνώμη για αυτή την απροσδόκητη διακοπή του ταξιδιού».
Στη δήλωσή της, η United πρόσθεσε ότι στους πελάτες δόθηκαν κουπόνια γεύματος και αποζημίωση για το ατύχημα, ενώ αναχώρησαν με νέα πτήση για τη Σαγκάη περίπου έξι ώρες αργότερα από ό, τι είχε αρχικά προγραμματιστεί.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info3@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.