Επανήλθε ο Θύμιος Λυμπερόπουλος στο τιμόνι του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ), ύστερα από την επεισοδιακή απομάκρυνσή του τον Οκτώβριο του 2020.
Στις εκλογές του κλάδου το προηγούμενο τριήμερο, ο συνδικαλιστής του χώρου των ταξί πέτυχε μία ξεκάθαρη νίκη, καταλαμβάνοντας εννέα έδρες και οδηγώντας τον νυν πρόεδρο του ΣΑΤΑ, Βασίλη Μαραγκάκη στη δεύτερη θέση με πέντε έδρες. Οι εκλογές πραγματοποιήθηκαν στις 8-10 Απριλίου στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου.
Ο κ. Λυμπερόπουλος είχε αρχικώς αποχωρήσει από την Πανελλήνια Ομοσπονδία (ΠΟΕΙΑΤΑ), ενώ στη συνέχεια το Δ.Σ. του ΣΑΤΑ αποφάσισε την άρση εμπιστοσύνης του προς αυτόν. Βρισκόταν στο τιμόνι της ΠΟΕΙΑΤΑ από το 2002 και του ΣΑΤΑ από το 2007, ενώ την τελευταία φορά είχε εκλεγεί στον ΣΑΤΑ με ποσοστό 65% και στην ΠΟΕΙΑΤΑ είχε συγκεντρώσει το 45% των ψήφων.
Ο Θύμιος Λυμπερόπουλος υπήρξε επί σειρά ετών μέλος της ΝΔ καθώς επίσης αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του κόμματος, αλλά αυτή η σχέση είχε διαρραγεί χρόνια πριν και συγκεκριμένα από το 2011 όταν με δήλωση του τότε εκπροσώπου, ο κ. Λυμπερόπουλος είχε διαγραφεί από το κόμμα με εντολή του Αντώνη Σαμαρά.
Το 2019 ο Θύμιος Λυμπερόπουλος είχε προσεγγίσει τον ΣΥΡΙΖΑ και μάλιστα είχε γίνει θερμά δεκτός από τον Αλέξη Τσίπρα, σε συγκέντρωσή του στο Αιγάλεω.
Αφορμή για την μεταστροφή του Θύμιου Λυμπερόπουλου που από «γαλάζιος» έγινε «κόκκινος» είναι η στάση της Νέας Δημοκρατίας απέναντι στις μοντέρνες πλατφόρμες λειτουργίας των ταξί τύπου BEAT, που αν και προσφέρουν μεγάλη εξυπηρέτηση στον κόσμο και διευκολύνουν τις μετακινήσεις, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος τις παλεύει φανατικά, έχοντας την στήριξη και του τότε αρμοδίου υπουργού Χρήστου Σπίρτζη.