Με πανηγυρισμούς ανακοινώθηκε από τα ΜΜΕ η παραλαβή 140 ηλεκτρικών λεωφορείων από την κινεζική εταιρεία Yutong Bus. Η άφιξή τους στην Αθήνα σηματοδοτεί την απαρχή μιας Πράσινης εποχής στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τις μετακινήσεις των πολιτών και ακόμα μία επιτυχία του Ελλάδα 2.0; Ή μήπως όχι;
Σύμφωνα με την Καθημερινή, το Ελεγκτικό Συνέδριο μπλόκαρε την σύμβαση του ΟΣΥ και της εταιρείας ΕΥΔΡΟΜΟΣ ΑΤΕ, αναδόχου εταιρείας στον ηλεκτρονικό διεθνή ανοικτό διαγωνισμό για «την προμήθεια και εγκατάσταση δικτύου αγωγών για τη φόρτιση των 140 νέων ηλεκτρικών οχημάτων στα αμαξοστάσια Αγ. Ι. Ρέντη, Αγ. Δημητρίου, Ρουφ και Αττικής».
Στην εν λόγω σύμβαση προβλέπεται η προμήθεια σταθερών φορτιστών αργής φόρτισης, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στα αμαξοστάσια της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, καθώς και 7 κινητών μονάδων για επιτόπιο φόρτιση.
Ωστόσο, η υλοποίηση αυτής αναμένεται να καθυστερήσει από το «φρένο» του Ελεγκτικού Συνεδρίου για «ουσιώδεις νομικές πλημμέλειες στην ελεγχθείσα διαγωνιστική διαδικασία» και μη τεκμηρίωση του προϋπολογισμού της ελεγχόμενης προμήθειας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.