ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης «απειλεί με εκλογές» τους φιλοσαμαρικούς. Πρώτη φορά κάποιος «απειλεί» με... άλμα στο κενό!
prodeals

Κατασκευή της Υποθαλάσσιας Σήραγγας Λευκάδας – Τι περιλαμβάνει το έργο

Έργα συνολικού μήκους 3,11 χλμ

Κατασκευή της Υποθαλάσσιας Σήραγγας Λευκάδας – Τι περιλαμβάνει το έργο

Συμπληρώνονται ένα-ένα τα κομμάτια του παζλ για την κατασκευή της Υποθαλάσσιας Σήραγγας Λευκάδας που θα ενώσει το νησί του Ιουνίου με την Αιτωλοακαρνανία, δίνοντας περαιτέρω αναπτυξιακή ώθηση στην περιοχή.

Σε τροχιά υλοποίησης εισέρχεται το μεγάλο έργο της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Λευκάδας, με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να πραγματοποιεί διαγωνισμό για την πρόσληψη Τεχνικού Συμβούλου, με φόντο την υποβοήθηση της Διεύθυνσης Συγκοινωνιακών Υποδομών.

Ο Τεχνικός Σύμβουλος θα αναλάβει την εκπόνηση προμελέτης οδοποιίας και υδραυλικών έργων.

Στην Υποθαλάσσια Ζεύξη Λευκάδας είχε αναφερθεί ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στις αρχές Ιουλίου, στο πλαίσιο εκδήλωσης της ΔΕΕΠ Λευκάδας της Νέας Δημοκρατίας, χαρακτηρίζοντάς «Έργο Εθνικού Επιπέδου, γεγονός που σηματοδοτεί ότι αυτό το έργο πλέον εντάσσεται στον κυβερνητικό προγραμματισμό και σχεδιασμό». 

Τι περιλαμβάνει το έργο

Η σύνδεση της Λευκάδας με το εθνικό δίκτυο της Αιτωλοακαρνανίας θα γίνει με έργα συνολικού μήκους 3,11 χλμ, εκ των οποίων 1,24 χλμ σε επίχωμα με χαλικοπασσάλους, 2,08 χλμ. εκτός τεχνικού ενώ για τη διέλευση κάτω από το δίαυλο Λευκάδας προβλέπεται τεχνικό υποθαλάσσιας σήραγγας συνολικού μήκους 1.030 μ, εκ των οποίων 450 μ. αφορούν στο τμήμα κλειστής διατομής, ενώ 310 μ. και 270 μ. αφορούν στις προσβάσεις εισόδου και εξόδου αντίστοιχα.

Η αποκατάσταση του τοπικού οδικού δικτύου αφορά σε μήκος 1,2 χλμ. H προτεινόμενη μέθοδος κατασκευής Διανομή μέσω της υποθαλάσσιας σήραγγας βασίζεται στην κατασκευή της σήραγγας εν ξηρώ, με εκσκαφή και επανεπίχωση. Παράλληλα με την κατασκευή της σήραγγας θα πραγματοποιηθεί η κατασκευή του χαμηλού επιχώματος επι χαλικοπασσάλων στην περιοχή της λιμνοθάλασσας.

Στο σκεπτικό της απόφασης αναγνωρίζεται η ανάγκη μόνιμης οδικής σύνδεσης της Λευκάδας με την ηπειρωτική χώρα, με τρόπο ώστε να μη δημιουργεί προβλήματα στη ναυσιπλοΐα, διότι έτσι θα βελτιωθεί το επίπεδο εξυπηρέτησης και των μονίμων κατοίκων και των επισκεπτών, θα αναβαθμιστεί ο τουρισμός και θα μειωθεί το κόστος των μεταφορών, με αποτέλεσμα την αύξηση της ανταγωνιστικότητας και τις τοπικής και της εθνικής οικονομίας.

Η υλοποίηση της υποθαλάσσιας σήραγγας θα αποσυμφορήσει την είσοδο του νησιού από τη μεγάλη κυκλοφοριακή κίνηση κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Επιπροσθέτως, η σήραγγα θα αποτελεί το τελευταίο κομμάτι της διπλής σύνδεσης Λευκάδας με την Αμβρακία Οδό που θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία έως το 2023.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.