ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Κλείνει για επισκευές η σήραγγα του Μον Μπλαν ανάμεσα στη Γαλλία και την Ιταλία

Η σήραγγα αυτή, μήκους 11,6 χλμ., δύο κατευθύνσεων χρησιμοποιείται καθημερινά από χιλιάδες αυτοκίνητα

Κλείνει για επισκευές η σήραγγα του Μον Μπλαν ανάμεσα στη Γαλλία και την Ιταλία

Κλειστή θα παραμείνει για τρεις μήνες η σήραγγα Μον Μπλαν, ένας μεγάλος οδικός άξονας ανάμεσα στη Γαλλία και την Ιταλία, από τις 4 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 18 Δεκεμβρίου 2023, ενώ το ίδιο θα γίνει και το 2024, για βαρέα έργα επισκευών, που θα συνεχιστούν και τα επόμενα χρόνια.

Η σήραγγα αυτή, μήκους 11,6 χλμ., δύο κατευθύνσεων, που κατασκευάστηκε πριν από 60 χρόνια για να συνδέει Γαλλία και Ιταλία και χρησιμοποιείται καθημερινά από χιλιάδες αυτοκίνητα, βρίσκεται σε ένα στάδιο όπου οι εφάπαξ επισκευές δεν επαρκούν πλέον:

«Κάναμε την επιλογή να κάνουμε πιο σημαντικά έργα, πιο μεγάλα για να δώσουμε μια δεύτερη ζωή σε αυτή τη σήραγγα», δήλωσε ο Γκρέγκορι Σβάρσαουπτ, αναπληρωτής διευθυντής της εταιρίας ATMB.

Το ίδιο ισχύει και για «τη βιωσιμότητά της μακροπρόθεσμα», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο.

Οι δύο πρώτες φάσεις των εργασιών, οι οποίες χαρακτηρίζονται «πειραματικές», αναμένεται να επιτρέψουν επισκευές του θόλου σε τέσσερα τμήματα συνολικής έκτασης 1.200 μέτρων, περίπου το 10% του συνολικού μήκους, και την κατάρτιση του αποτελεσματικότερου κατά το δυνατόν χρονοδιαγράμματος για το υπόλοιπο 90%, που θα πρέπει επίσης να ανακαινιστούν στη διάρκεια των επόμενων ετών στον κλειστό οδικό άξονα που συνδέει Ιταλία και Γαλλία.

Από τη σήραγγα διέρχονται κάθε χρόνο περίπου 1.700 βαρέα φορτηγά την ημέρα, ενώ η κυκλοφορία ελαφρών οχημάτων ανέρχεται στα 3.600 αυτοκίνητα την ημέρα κατά μέσο όρο, με 6.000 και πλέον αυτοκίνητα να καταγράφονται τον Αύγουστο. Η φθινοπωρινή περίοδος αντιπροσωπεύει το πιο χαμηλό σημείο της τουριστικής κυκλοφορίας.

Στα τέλη του 2022, πληροφορίες του ιταλικού Τύπου που αναφέρονταν σε ενδεχόμενα σενάρια κλεισίματος είχαν προκαλέσει μεγάλη ανησυχία στις επιχειρήσεις, με ορισμένες να φοβούνται ότι η οικονομία της χώρας θα γονάτιζε.

Περίπου το 92% των εμπορευμάτων που κυκλοφορούν ανάμεσα στη Γαλλία και την Ιταλία διέρχονται από τη σήραγγα, σύμφωνα με την Agence alpine des Territoires, δηλαδή, 3 εκατομμύρια βαρέα οχήματα και 43 εκατομμύρια τόνοι (Mt) στις διαδρομές των Άλπεων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.