ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Μαύρη Θάλασσα: Είκοσι δεξαμενόπλοια περιμένουν να περάσουν το Στενό του Βοσπόρου

Η Τουρκία ζητά τα κατάλληλα ασφαλιστικά έγγραφα

Μαύρη Θάλασσα: Είκοσι δεξαμενόπλοια περιμένουν να περάσουν το Στενό του Βοσπόρου

Ένα ακόμη δεξαμενόπλοιο αύξησε σήμερα σε 20 τον αριθμό των σκαφών που περιμένουν στη Μαύρη Θάλασσα για να περάσουν από το Στενό του Βοσπόρου με κατεύθυνση τη Μεσόγειο, ανακοίνωσε η ναυτιλιακή υπηρεσία Tribeca.

Την ίδια ώρα σε εξέλιξη βρίσκονται συνομιλίες για να αντιμετωπισθεί το ζήτημα.

Η Τουρκία ζητά τα κατάλληλα ασφαλιστικά έγγραφα

Χθες, Πέμπτη, απορρίπτοντας τις πιέσεις από το εξωτερικό για την ουρά των δεξαμενοπλοίων που μεγαλώνει, η ναυτιλιακή αρχή της Τουρκίας δήλωσε ότι θα συνεχίσει να κρατάει έξω από τα ύδατά της πετρελαιοφόρα που δεν έχουν τα κατάλληλα ασφαλιστικά έγγραφα και ότι χρειάζεται χρόνο για να πραγματοποιήσει ελέγχους.

Οκτώ δεξαμενόπλοια περιμένουν επίσης για να διέλθουν από το στενό των Δαρδανελίων προς τη Μεσόγειο, από εννέα μια μέρα νωρίτερα, ανακοίνωσε η Tribeca, αυξάνοντας σε 28 το συνολικό αριθμό των δεξαμενοπλοίων που περιμένουν για να κατευθυνθούν προς νότο.

Η Ομάδα των Επτά (G7) περισσότερο ανεπτυγμένων βιομηχανικών κρατών, η ΕΕ και η Αυστραλία έχουν συμφωνήσει να απαγορεύουν σε παρόχους ναυτιλιακών υπηρεσιών, όπως οι ασφαλιστές, να βοηθούν στην εξαγωγή ρωσικού πετρελαίου, εκτός αν το πετρέλαιο αυτό πωλείται σε μια επιβεβλημένη χαμηλή τιμή (πλαφόν), που έχει στόχο να στερήσει έσοδα από τη Μόσχα σε καιρό πολέμου.

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν την Τετάρτη, ο Αμερικανός υφυπουργός Οικονομικών Ουόλι Αντεγιέμο είπε στον τούρκο υφυπουργό Εξωτερικών Σεντάτ Ονάλ ότι το πλαφόν ισχύει μόνο για το ρωσικό πετρέλαιο και δεν απαιτεί πρόσθετους ελέγχους στα πλοία που διέρχονται από τα τουρκικά χωρικά ύδατα, ανακοίνωσε το αμερικανικό υπουργείο Οικονομικών.

Εντούτοις η Τουρκία έθεσε σε ισχύ από την αρχή του μήνα ένα νέο μέτρο, το οποίο προκαλεί το μποτιλιάρισμα.

Βάσει του μέτρου αυτού απαιτείται από τα πλοία να παρέχουν απόδειξη ασφαλιστικής κάλυψης για τη διάρκεια του διάπλου τους μέσω του Στενού του Βοσπόρου ή όταν αγκυροβολούν σε τουρκικά λιμάνια.

Η γενική διεύθυνση ναυτιλιακών υποθέσεων της Άγκυρας δήλωσε πως είναι απαράδεκτο να ασκείται πίεση στην Τουρκία για ασφαλιστικούς ελέγχους «ρουτίνας», όπως τους αποκάλεσε.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η ίδια διεύθυνση πρόσθεσε ότι ενδέχεται να διώξει από τα ύδατά της δεξαμενόπλοια που δεν διαθέτουν τα κατάλληλα έγγραφα ή να απαιτήσει απ’ αυτά να παρουσιάσουν νέες επιστολές ασφάλισης που να καλύπτουν το ταξίδι τους μέσω των τουρκικών υδάτων.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.