ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Ψοφάει» για αδιέξοδες κομματικές κάλπες και για συναυλίες ο Έλληνας που χρωστά ο καθένας 94.000 ευρώ από την ώρα που γεννιέται. Καμία ελπίδα...
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Νέα ηλεκτροκίνητα και υδρογονοκίνητα τρένα έρχονται στην Ελλάδα 

 Μέχρι πότε θα είναι στη χώρα μας;

Νέα ηλεκτροκίνητα και υδρογονοκίνητα τρένα έρχονται στην Ελλάδα 

Μίσθωση νέων ηλεκτροκίνητων και υδρογονοκίνητων τρένων περιλαμβάνει το επενδυτικό πλάνο της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ). 

Λεπτομέρειες για το χρονοδιάγραμμα της επενδυτικής δραστηριότητας της Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) εμπεριέχονται στο νομοσχέδιο που αφορά στην «Κύρωση της Σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΟΣΕ Μεταφορές-Μεταφορικές Υπηρεσίες Επιβατών και Φορτίου Ανώνυμη Σιδηροδρομική Εταιρεία» (ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.) για την ανάθεση Υποχρεώσεων Δημόσιας Υπηρεσίας επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών».

Η σύμβαση αφορά περίοδο 10 + 5 έτη με ημερομηνία έναρξης την 1η Ιανουαρίου 2022 και λήξης την 31η 12 2036, ενώ παρατείνεται για άλλα 5 έτη εφόσον ο πάροχος έχει υλοποιήσει το σύνολο του επενδυτικού πλάνου που έχει συμφωνηθεί.

Σύμφωνα με τη σύμβαση το ελληνικό δημόσιο θα καταβάλει στον πάροχο έως 50 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ ως ετήσια αποζημίωση, δηλαδή 750 εκ. ευρώ σε βάθος 15ετίας. Όπως, βέβαια, επισημαίνει το Υπουργείο Μεταφορών, το μεγαλύτερο μέρος της ετήσιας αποζημίωσης, θα επιστρέφεται στο δημόσιο για την ενίσχυση των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Επενδυτική δραστηριότητα

Αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα της Hellenic Train, αυτή έχει συνολικό ύψος 163,5 εκατ. ευρώ και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τη μίσθωση 10 νέων υδρογονοκίνητων τρένων, με τον χρονικό ορίζοντα της ολοκλήρωσης της εν λόγω επένδυσης να φτάνει τις 31/12/2027.

Επιπροσθέτως, η σύμβαση προβλέπει τη μίσθωση 10 νέων ηλεκτροκίνητων τρένων (επίσης μέχρι τις 31/12/2027), αλλά και αναβάθμιση 15 μισθωμένων τρένων (31/12/2029).

Σημειώνεται ότι σχετικά με τα δέκα νέα τρένα υδρογόνου και τα δέκα νέα ηλεκτροκίνητα τρένα, η Hellenic Train (πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ) θα πληρώσει το 40% της αγοραίας αξίας των εν λόγω τρένων, τα οποία θα αγοράσει η ΓΑΙΑΟΣΕ. Η τελευταία θα καλύψει το υπόλοιπο 60% από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.