«Καλή τύχη» εύχονταν οι Ελβετοί όταν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αγόρασε τα «σαπάκια» τρένα της Ελβετίας.

Δεν έχει γίνει γνωστό ακόμα αν το τρένο που συγκρούστηκε είναι ένα από αυτά τα τρένα, με τη σφραγίδα την κυβέρνησης και την έγκριση του υπουργείου Μεταφορών που επιτρέπει να κυκλοφορούν στην Ελλάδα τέτοια τρένα.

Ρεπορτάζ του Investigate Europe που αναδημοσίευσε πριν ένα χρόνο το 20/20mag.gr πριν και συγκεκριμένα στις 18 Φεβρουαρίου 2022, ανέφερε στον τίτλο: «”Το μόνο που μπορώ να πω είναι καλή τύχη”: Πώς επιστρέφουν στην Ελλάδα τα τρένα που καταργήθηκαν από την Ελβετία».

">

Για χρόνια, τα τρένα ETR 470 ήταν ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος των ελβετικών σιδηροδρόμων. Στο τέλος οι Ελβετοί τα έστειλαν για παλιοσίδερα (σκραπ).

Οι ιταλικοί Σιδηρόδρομοι -οι οποίοι έχουν τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ- παρουσίασαν τα ίδια τρένα ως «υπερσύγχρονα».

Πριν από είκοσι χρόνια, ο ελβετικός Τύπος ονόμασε το τρένο ETR 470 -που εξυπηρετούσε τη διαδρομή Μιλάνο-Ελβετία- «Pannenzug», που σημαίνει «τραίνο βλάβης».