O νέος αυτοκινητόδρομος θα μειώσει τον χρόνο ταξιδιού Πάτρα-Πύργος κατά 40 λεπτά, προσφέροντας ασφαλή σύνδεση με το νοτιοδυτικό τμήμα της Ελλάδας, ενώ θα ενισχύσει τόσο τις εξαγωγές όσο και την αγροτική παραγωγή.
Μια σειρά από ευεργετικές επιδράσεις στην οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική ανάπτυξη ολόκληρης της Δυτικής Πελοποννήσου θα προκαλέσει ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρας – Πύργου.
Την επίσημη έναρξη των εργασιών για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου μήκους 74,8 χλμ. κήρυξε χθες, 31 Μαρτίου, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, από το εργοτάξιο της Αμαλιάδας όπου παρευρέθηκε – διαβάστε περισσότερα εδώ.
Ο δρόμος θα μειώσει κατά 40 λεπτά το ταξίδι Πάτρα – Πύργος και θα έχει δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση με ενδιάμεση διαχωριστική νησίδα, 8 κόμβους για τη σύνδεση του αυτοκινητοδρόμου με πολλά χωριά και πόλεις, 2 μετωπικούς και 2 πλευρικούς σταθμούς διοδίων, 15 γέφυρες, 64 διαβάσεις, 2 σημεία εξυπηρέτησης πελατών, 1 εφεδρικό Κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας και 2 ΣΕΑ.
Το συνολικό κόστος κατασκευής θα ανέλθει σε 331 εκ. ευρώ και χρηματοδοτείται από έναν συνδυασμό ιδιωτικών κεφαλαίων των μετόχων, τραπεζικών δανείων, ευρωπαϊκών κονδυλίων και συμβολή ελληνικού δημοσίου. Αναλυτικότερα: 35% από κεφάλαια του Παραχωρησιούχου (τραπεζικά δάνεια & ίδια κεφάλαια) και 65% από την ΕΕ και το ελληνικό Δημόσιο.
Σε βίντεο που δημοσίευσε στο κανάλι της στο Youtube, η παραχωρησιούχος, Ολυμπία Οδός ΑΕ, δείχνει το πώς θα γίνει η σύνδεση της Πάτρας με τον Πύργο και επισημαίνει το τεράστιο κοινωνικό και οικονομικό αποτύπωμα του νέου αυτοκινητοδρόμου για ολόκληρη την Ελλάδα.