Η υπογειοποίηση τμήματος των γραμμών του ΗΣΑΠ, που θα επιτρέψει τη δημιουργία ενός νέου οδικό άξονα στην Αττική, χαρακτηρίζεται έργο πνοής με μεγάλα κυκλοφοριακά οφέλη.
Ένα έργο που δείχνει ικανό να απελευθερώσει ικανό χώρο για τη δημιουργία μιας νέας λεωφόρου που θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση δρόμων του λεκανοπεδίου αποτελεί αυτό της υπογειοποίησης των γραμμών του ΗΣΑΠ από Φάληρο ως τον Πειραιά, το οποίο τέθηκε επί τάπητος στη συνάντηση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, με τον Δήμαρχο Πειραιά, Γιάννη Μώραλη.
Πρόκειται για ένα έργο που έχει περάσει από συμπληγάδες πέτρες, καθώς βρίσκεται υπό συζήτηση από το 2000, όντας σε άμεση συνάρτηση με την έλευση του Τραμ στον Πειραιά.
Από το 2012 είναι εγκεκριμένοι οι περιβαλλοντικοί όροι του έργου, αλλά οι μελέτες πρέπει να επικαιροποιηθούν, την ίδια ώρα που θα χρειαστεί να προσδιοριστεί το κόστος του έργου, αλλά και πώς θα χρηματοδοτηθεί, όπως είχε αναφέρει πριν από λίγα χρόνια η πρώην ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από Φάληρο ως τον Πειραιά αποτελεί χρόνια απαίτηση του Δήμου Πειραιά, και των κατοίκων οι οποίοι κάνουν λόγο για έργο πνοής κυρίως σε κυκλοφοριακο επίπεδο, καθώς θα οδηγήσει στην ανάπτυξη μιας νέας λεωφόρου που θα καταλήγει στο λιμάνι.
Αυτός ο νέος οδικός άξονας θα μπορεί να δεχτεί την κυκλοφοριακό φόρτο, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν και οι κεντρικοί άξονες είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένοι εξαιτίας της έντονης ακτοπλοϊκής δραστηριότητας.
Αναλυτικότερα, το έργο αφορά στη βύθιση των γραμμών αμέσως μετά την έξοδο από τον σταθμό του Νέου Φαλήρου, τη δημιουργία ενός νέου υπόγειου σταθμού με την ονομασία Καμίνια στο ύψος του παλιού εργοστασίου του Κεράνη, καθώς και την άνοδο των γραμμών στην επιφάνεια στον τερματικό σταθμό του Πειραιά.
Αναφερόμενος στη συνάντησή του με τον κ. Χρήστο Σταϊκούρα, ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης, επισήμανε:
«Συναντήθηκα με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σταϊκούρα μαζί με τον Αντιδήμαρχο κ. Δημήτρη Καρύδη. Κατά τη διάρκεια της συζήτησής μας θέσαμε το σύνολο των ζητημάτων του Δήμου Πειραιά που αφορούν το Υπουργείο, καθώς και θέματα για την πιο εύκολη πρόσβαση στο μεγάλο λιμάνι της χώρας για εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε χρόνο, όπως το διαχρονικό αίτημα για υπογειοποίησης των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το Λιμάνι. Ήταν μια απολύτως χρήσιμη και θετική συνάντηση και υπήρξε δέσμευση από τον Υπουργό, ώστε να υπάρξει ανάλογη συνέχεια στην συνεργασία μας».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.