Η Ryanair υπέβαλε μήνυσε σε έναν επιβάτη που διέκοψε την πτήση από Δουβλίνο προς Λανθαρότε, λόγω της συμπεριφοράς του.

Ειδικότερα, η εταιρεία ζητά αποζημίωση 15.000 ευρώ για να καλύψει τα έξοδα που προέκυψαν όταν το αεροπλάνο άλλαξε πορεία και προσγειώθηκε στο Πόρτο της Πορτογαλίας.

Η αεροπορική ανακοίνωσε ότι κατέθεσε αγωγή στο περιφερειακό δικαστήριο του Δουβλίνου κατά του επιβάτη, χαρακτηρίζοντας τη συμπεριφορά του κατά τη διάρκεια της πτήσης «ασυγχώρητη» και «εντελώς απαράδεκτη».

Η Ryanair δήλωσε ότι «θα συνεχίσει να λαμβάνει αποφασιστικά μέτρα για την καταπολέμηση της απείθαρχης συμπεριφοράς των επιβατών στα αεροσκάφη».

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η συμπεριφορά του επιβάτη ανάγκασε την πτήση να προσγειωθεί στο Πόρτο, όπου παρέμεινε το βράδυ και προκάλεσε σε 160 επιβάτες «περιττή αναστάτωση καθώς και απώλεια μιας ολόκληρης ημέρας από τις διακοπές τους».

«Είναι απαράδεκτο το γεγονός ότι οι επιβάτες – πολλοί από τους οποίους φεύγουν με την οικογένεια ή τους φίλους τους για να απολαύσουν χαλαρωτικές καλοκαιρινές διακοπές – υφίστανται περιττή αναστάτωση και μειωμένο χρόνο διακοπών ως αποτέλεσμα της συμπεριφοράς ενός απείθαρχου επιβάτη», είπε εκπρόσωπος της Ryanair.

Ο εκπρόσωπος δήλωσε ότι η Ryanair ελπίζει ότι η εκδίκαση της υπόθεσης θα αποτρέψει κακές συμπεριφορές στις πτήσεις.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!