Η νέα Σήραγγα Ηλιουπόλεως που βρίσκεται στο στάδιο της ωρίμανσης, πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα στις μετακινήσεις των Αθηναίων στα νότια προάστια της πόλης.
Αυτή τη στιγμή υλοποιείται το έργο της υπογειοποίησης τμήματος της Ποσειδώνος, ενώ προ των πυλών βρίσκεται και το έργο της επέκτασης της Λεωφ. Κύμης μέσω σήραγγας για το οποίο εκκρεμεί η απόφαση του ΣτΕ στην προσφυγή του Δήμου Ηρακλείου, αλλά και η εξεύρεση των απαραίτητων κεφαλαίων για τη χρηματοδότηση του έργου.
Μεγάλο, ωστόσο, ενδιαφέρον συγκεντρώνει και μία ακόμα σήραγγα, που μολονότι βρίσκεται αρκετά πίσω συγκριτικά με τις προαναφερθείσες, θα συνδράμει εξίσου σημαντικά στη βελτίωση των καθημερινών μετακινήσεων των πολιτών.
Πρόκειται για τη σήραγγα της Ηλιουπόλεως, που βρίσκεται υπό μελέτη από τη Lamda Development για λογαριασμό του Υπουργείου Υποδομών και Υποδομών. Με την ολοκλήρωσή τους, κάτι που εκτιμάται ότι θα γίνει εντός του πρώτου 6μηνου του 2024, θα προλειανθεί το έδαφος για τον διαγωνισμό και μετέπειτα την υλοποίηση του έργου.
Η σήραγγα θα ξεκινά από τα στρατόπεδα «Σακκέτα» και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης (περιοχή σταθμού μετρό Ηλιούπολης). Σύμφωνα, μάλιστα, με τους μέχρι τώρα σχεδιασμούς, θα αποτελείται από δύο διακριτικούς κλάδους, έναν για το κάθε ρεύμα κυκλοφορίας. Το μήκος της θα ανέρχεται σε 3 χλμ. με 3 λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Με το έργο θα επιτευχθεί η ταχεία σύνδεση των Νοτίων Προαστίων με τα Μεσόγεια και το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, ενώ θα εξασφαλιστεί και ταχύτερη πρόσβαση στον πόλο του Ελληνικού, το οποίο εκτιμάται ότι θα συγκεντρώνει δεκάδες χιλιάδες επισκέπτες καθημερινά.
Ταυτόχρονα θα σηματοδοτήσει τη δημιουργία ενός ακόμα κάθετου οδικού άξονα στην Αθήνα που θα συνδέει τα νότια με τα βόρεια προάστια, συνδράμοντας στη μερική αποσυμφόρηση της Λεωφ. Κηφισού, η οποία αποτελεί τον δρόμο με τη μεγαλύτερη κυκλοφορία οχημάτων σε όλη την Ελλάδα.
Θετικό αντίκτυπο θα έχει και η Λ. Βουλιαγμένης, μιας και θα ξηλωθούν τα φανάρια και η λεωφόρος θα μετατραπεί σε αυτοκινητόδρομο.
Στην πράξη, η σήραγγα Ηλιουπόλεως θα επιτρέπει στους οδηγούς να μετακινούνται από τη Λεωφ. Κατεχάκη στη Λεωφ. Βουλιαγμένης (και το αντίστροφο) σε 10 λεπτά όταν σήμερα, και ειδικά κατά τις ώρες αιχμής, η διάνυση της συγκεκριμένης απόστασης απαιτεί τουλάχιστον μισή ώρα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.