Σε 24ωρη κινητοποίηση προχωρούν στις 30 Μαΐου οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ, μετά και το νέο φιάσκο, διαμαρτυρόμενοι για τα σοβαρά προβλήματα που συνεχίζουν να υπάρχουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
Υπενθυμίζεται ότι ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας, κατήγγειλε ότι την πρώτη ημέρα της επανεκκίνησης τους ενημέρωσαν ότι θα υπάρχει μονή γραμμή μεταξύ Λάρισας-Πλατέως. «Δηλαδή θα κινούμαστε σε μονή γραμμή 130 χιλιομέτρων, γιατί ο σταθμός Λιτοχώρου -που εργάζεται- δεν έχει κλειδούχο».
Μετά την καταγγελία για την μονή γραμμή 130 χλμ. από Λάρισα έως Πλατύ Θεσσαλονίκης, ο κ. Γενηδούνιας αναφέρει σε νέα ανάρτησή του, ότι η απάντηση του ΟΣΕ στην «κοροϊδία» ήταν ότι είχαν κλειδούχο, αλλά και… βραχυκύκλωμα σε Ραψάνη και Μαυρονερι για αυτό και η μονή γραμμή, ωστόσο «αποκαταστάθηκε».
Θεωρείτε ότι η παταγώδης αποτυχία των δημοσκοπήσεων ως προς την πρόβλεψη του αποτελέσματος των τουρκικών εκλογών μπορεί να επαναληφθεί και στις ελληνικές εκλογές την ερχόμενη Κυριακή;
- Όχι (9%, 1.434 Votes)
- Ναι (78%, 11.894 Votes)
- Ίσως όχι (1%, 217 Votes)
- Ίσως ναι (9%, 1.380 Votes)
- Δεν ξέρω/Δεν απαντώ (2%, 245 Votes)
Σύνολο ψήφων: 15.170
Το ΔΣ των μηχανοδηγών πραγματοποίησε την Δευτέρα (15/5) έκτακτη συνεδρίαση για το νέο φιάσκο του ΟΣΕ λόγω απουσίας κλειδούχου, με τον κ. Γενηδούνια να τονίζει στην ανάρτησή του ότι «οι επικοινωνίες στην Ειδομένη δεν αποκαταστάθηκαν, τα προβλήματα παραμένουν, το ΔΣ αποφάσισε ομόφωνα 24ωρη κινητοποίηση στις 30/5/23. Γιατί ουσία δεν είναι η επικοινωνία. Έχουν το χρόνο να τα λύσουν».
Συμπληρώνει δε ότι θα γίνει επίσης «καταγγελία στην ΡΑΣ για ασαφείς οδηγίες που δόθηκαν σήμερα από τον ΟΣΕ σε μηχανοδηγο, θα αναζητηθεί Πραγματογνωμονας για τις ταχύτητες των 140 όπου δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και Φωτοσήματα (τις απορρίπτουμε), τεχνικός ασφαλείας για τις εγκαταστάσεις. Δράσεις για προγράμματα εργασίας κλπ».