Ενώ η Ένωση Εργαζομένων Διακίνησης Εμπορευματοκιβωτίων πήρε νέα απόφαση απόψε για επ’ αόριστον απεργιακές κινητοποιήσεις στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, σχεδόν την ίδια ώρα το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοίνωσε ότι καλεί σε συνάντηση την Δευτέρα 2 Μαΐου στις 17.00 τους εκπροσώπους της ΣΕΠ-Cosco τη D Ports, τα σωματεία των εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά καθώς και φορέων άμεσα εμπλεκομένων.

Προϋπόθεση της πραγματοποίησης της συνάντησης αποτελεί η ομαλή λειτουργία των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού. Το λιμάνι σχεδόν υπολειτουργεί πριν από τις γιορτές του Πάσχα, έχοντας προκαλέσει την ανησυχία και την αντίδραση επαγγελματικών φορέων που σχετίζονται με τις λιμενικές δραστηριότητες και το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο.

Οι επιστολές προς τον υπουργό Ναυτιλίας με κοινοποίηση στο πρωθυπουργικό γραφείο διαδέχτηκαν σήμερα η μία την άλλη χωρίς στην ουσία να αλλάξει κάτι. Το Πρωτοδικείο Πειραιά κήρυξε, ωστόσο, με τη διαδικασία των ασφαλιστικών μέτρων, παράνομη και καταχρηστική την επ’ αόριστον απεργία έως ότου υπογραφεί η νέα ΣΣΕ που ζητά μερίδα των λιμενεργάτων ( το ένα από τα δύο σωματεία). Η ΕΕΔΕΠ όπως αναμενόταν ξανασυνδερίασε και προκήρυξε νέες επ’ αόριστον κινητοποιήσεις.

Το πλήγμα στο εμπόριο αρχίζει να μεγαλώνει αν υπολογίσει κάποιος και τις διεθνείς συνθήκες λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας που κλυδωνίζεται.

Πολλές εταιρείες αλλάζουν δρομολόγια παρακάμπτοντας τον Πειραιά και ξεφορτώνοντας όπου μπορούν τα εμπορευματοκιβώτια με την ευθύνη μεταφοράς τους να την έχει ο παραγγελιοδόχος.
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το γεγονός αυτό αυξάνει το κόστος συν την καθυστέρηση στην παραλαβή του εμπορεύματος.