Μεγάλη ταλαιπωρία πέρασαν οι επιβάτες που ταξίδευαν με τη χθεσινή πτήση W95745 που εκτελούσε η Wizz Air UK από το Λονδίνο με προορισμό την Αθήνα.
Η πτήση, ξεκίνησε όπως ήταν προγραμματισμένο στις 3:45 (τοπική ώρα) από το αεροδρόμιο του Γκάτγουικ. Μία ώρα μετά την απογείωση, ο πιλότος ειδοποίησε τους επιβάτες ότι λόγω τεχνικού προβλήματος έπρεπε να επιστρέψουν πίσω στη Βρετανία, με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσουν προσγείωση στο αεροδρόμιο Λούτον.
Αν και αρχικά οι αρμόδιοι έδιναν διαβεβαιώσεις για την ταχύτερη επίλυση του ζητήματος, οι επιβάτες τελικώς χρειάστηκε να αλλάξουν αεροπλάνο, με το οποίο τελικά ήρθαν στην Ελλάδα.
Η διαδικασία ήταν ιδιαίτερα χρονοβόρα, καθώς έπρεπε συν τοις άλλοις, να γίνει η μεταφορά τόσο των επιβατών, όσο και των αποσκευών, στις οποίες έπρεπε να αλλαχθούν οι ετικέτες.
Όταν τελικώς η πτήση και πάλι έφυγε, κάποιοι επιβάτες, αρκετά εκνευρισμένοι, επιτέθηκαν λεκτικά στην αεροσυνοδό, αν και το πλήρωμα του δεύτερου αεροσκάφους ήταν διαφορετικό από αυτό του πρώτου.
Το αεροπλάνο προσγειώθηκε με καθυστέρηση σχεδόν τεσσάρων ωρών, στις 1:15 μετά τα μεσάνυχτα, ενώ η άφιξή της είχε προγραμματιστεί για τις 21:20 μ.μ. και οι επιβάτες εγκατέλειπαν εμφανώς κουρασμένοι, λίγη ώρα μετά, την πύλη Α του αεροδρομίου.
Να σημειωθεί ότι η αεροπορική εταιρεία έστειλε αμέσως email σε όλους τους επιβαίνοντες, τους οποίους και ενημέρωσε για τα δικαιώματά τους.