Nέα καθυστέρηση στην επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στη Θεσσαλία μετά την κακοκαιρία Elias που «χτύπησε» την περιοχή.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες του Thesstoday.gr, μετά την επέλαση της κακοκαιρίας «Daniel», δεν είχε ακόμη δοθεί το “πράσινο φως” για την έναρξη εργασιών αποκατάστασης, καθώς ορισμένα σημεία παρέμεναν βυθισμένα μέσα στα λιμνάζοντα νερά, εξηγούν άνθρωποι του σιδηρόδρομου στο Thesstoday.gr.
Και ενώ οι μόνες εργασίες που είχαν ξεκινήσει, ήταν οι καθαρισμοί των υποδομών από τα φερτά υλικά, ο Elias κάλυψε ξανά το σιδηροδρομικό δίκτυο με νερό, κλαδιά και κορμούς δέντρων, δίνοντας νέα παράταση στην έναρξη των έργων.
«Ακόμη και 12 μέρες μετά την κακοκαιρία “Daniel” δεν είχαν ξεκινήσει οι εργασίες»
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Γιάννης Ντίτσας εξηγεί στο Thesstoday.gr ότι τα σημεία του σιδηροδρομικού δικτύου στη Θεσσαλία δέχτηκαν «διπλό χτύπημα» μετά τον Elias, με επίκεντρο τον Δομοκό και τον Βόλο. Τώρα, οι καθαρισμοί των υποδομών θα πρέπει να ξεκινήσουν από την αρχή, ώστε να δημιουργηθεί το κατάλληλο έδαφος για τις εργασίες αποκατάστασης, καθώς η εικόνα του σιδηροδρομικού δικτύου μοιάζει με βομβαρδισμένο τοπίο. «Ακόμη και 12 μέρες μετά την κακοκαιρία “Daniel” δεν είχαν ξεκινήσει οι εργασίες γιατί δεν είχαν κατασταλάξει τα νερά, υπήρχε λάσπη στο σημείο και δεν μπορούν έτσι να γίνουν έργα. Περιμέναμε να υποχωρήσει το νερό και να καθαριστεί το δίκτυο για να μπορούν να μπουν τα μηχανήματα. Στην κακοκαιρία Elias, ο όγκος του νερού ήταν λιγότερος, αλλά ήταν διπλό το χτύπημα», τόνισε ο Γ.Ντίτσας.
Ζημιές από την κακοκαιρία «Elias» στον στο σιδηροδρομικό δίκτυο
Το βίντεο που κυκλοφόρησε από τον σταθμό του Βόλου μετά την κακοκαιρία «Εlias», είναι ενδεικτικό του μεγέθους των ζημιών. Από την ορμητικότητα του νερού, ξηλώθηκε το πλαστικό ενδιάμεσο στις ράγες των τρένων και οι γραμμές καλύφθηκαν από τεράστια κομμάτια δέντρων και φερτά υλικά, μόλις λίγες μέρες μετά την σφοδρότητα του «Daniel», που κατάπιε οχήματα και σπίτια και έθαψε την πόλη στα λασπόνερα. Ο όγκος νερού θα χρειαστεί μέρες μέχρι να υποχωρήσει και τα ογκώδη υλικά χρειάζονται εργατικά χέρια, προκειμένου να απομακρυνθούν.
Στο ίδιο μήκος κύματος, ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζόμενων της Hellenic Train Nίκος Λάζου σημειώνει στο thesstoday.gr ότι η επέλαση του «Εlias» πάει πίσω τα έργα στον σιδηρόδρομο, καθώς θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να απορροφηθεί το νερό. «Οι εργασίες θα καθυστερήσουν λίγο γιατί πρέπει να υποχωρήσει εκ νέου το νερό για να φανεί το μέγεθος της ζημιάς, να γίνει κοστολόγηση, να δοθεί στο υπουργείο και να προχωρήσουν όσο γίνεται πιο γρήγορα οι εργασίες», επεξηγεί ο Ν.Λάζου.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, οι διαδικασίες αναμένεται να τρέξουν άμεσα, πιθανότατα με απευθείας αναθέσεις με προτεραιότητα τις εμπορευματικές αμαξοστοιχίες.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.