ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Να πούμε «Ευτυχές το Νέο Έτος» τώρα που πέρασαν τα Χριστούγεννα; Εμείς θα το πούμε, αλλά θα είναι «Ευτυχές» για το 90% των πολιτών;
prodeals

Θεσσαλονίκη: Εργαζόμενοι καταγγέλλουν την επικινδυνότητα γέφυρας που περνά πάνω από σταθμό του ΟΣΕ

Πρόκειται για τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Διαλογής ΤΧ2

Θεσσαλονίκη: Εργαζόμενοι καταγγέλλουν την επικινδυνότητα γέφυρας που περνά πάνω από σταθμό του ΟΣΕ

Την επικινδυνότητα γέφυρας που περνά πάνω από σταθμό του ΟΣΕ αναφέρουν υπάλληλοι που εργάζονται στον σταθμό αυτό, στην Θεσσαλονίκη.

Πρόκειται για τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Διαλογής ΤΧ2 του ΟΣΕ στην Θεσσαλονίκη.

Μιλώντας στο ThessToday.gr έκαναν λόγο για “μεροκάματα του τρόμου” καθώς δεν ξέρουν αν την επόμενη φορά που αποκολληθούν κομμάτια από το σκυρόδεμα της γέφυρας, θα πέσουν πάνω σε κάποια αμαξοστοιχία ή ακόμη και πάνω στα ίδια τους τα κεφάλια την ώρα που θα εκτελούν κάποια εργασία. Όπως μπορείτε να δείτε στο φωτογραφικό υλικό, ολόκληρα κομμάτια από το σκυρόδεμα της κατασκευής έχουν υποχωρήσει με τον οπλισμό να οξειδώνεται εκτεθειμένος όλο και περισσότερο, μέρα με τη μέρα.

Σημειώνεται πως το σημείο που εντοπίζεται το πρόβλημα στην κατασκευή απέχει μόλις λίγα μέτρα από τις γραμμές του σιδηροδρομικού δικτύου. Σύμφωνα με πηγές του ThessToday.gr, η συγκριμένη γέφυρα κατασκευάστηκε μέσα στη δεκαετία του 1970. Πριν κάποια χρόνια είχε ελεγχθεί από μηχανικό που διεπίστωσε πως υπάρχουν σοβαρά προβλήματα τα οποία χρήζουν άμεσων παρεμβάσεων. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως την συντήρηση της γέφυρας θα αναλάβει ο ανάδοχος εργολάβος που υλοποιεί το flyover.

Όπως αναφέρει ο σιδηροδρομικός, εργαζόμενος της Hellenic Train και μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ), Νίκος Κιουτσούκης “αν δεν αποκατασταθούν γρήγορα αυτές οι φθορές θα θρηνήσουμε θύματα”. Σύμφωνα με τον ίδιο το πρόβλημα αν εξακολουθήσει να ισχύει, η γέφυρα θα πέσει πάνω στις γραμμές.

“Δεν γίνεται να μας απασχολεί το οικονομικό κόστος. Πρέπει να ξεκινήσει άμεσα μια σοβαρή διαδικασία επιδιόρθωσης της ζημιάς και βεβαίως αφού ενημερώθηκε και η αρμόδια περιφέρεια πρέπει να κινητοποιηθεί τάχιστα για την αποκατάσταση του έργου. Γνωρίζω πως υπάρχει μια συντονισμένη προσπάθεια από τη κυβέρνηση για το θέμα των γεφυρών σε όλη την χώρα. Όπως με το πρόβλημα της γέφυρας στην Κοζάνη που υπήρξαν σημάδια και η περιφέρεια κινήθηκε άμεσα, κλείνοντάς την για κάποιο χρονικό διάστημα έως την αποκατάστασή ώστε να δοθεί πάλι σε λειτουργία. Αυτό πρέπει να γίνει και τώρα” σημείωσε το μέλος της εκτελεστικής επιτροπής της ΓΣΕΕ.

«Πρέπει να κινηθούμε γρήγορα αν δεν θέλουμε να θρηνήσουμε θύματα»

Σύμφωνα με τον κ. Κιουτσούκη, για το ζήτημα είναι ενήμερη η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών ενώ είναι προγραμματισμένο να ενημερωθούν εργατικά σωματεία της Hellenic Train, η οποία έχει και την ευθύνη της κυκλοφορίας των τρένων. Ο ίδιος εφιστά την προσοχή των αρμόδιων αρχών τονίζοντας πως πρόκειται για μια δύσκολη κατάσταση που αν δεν υπάρξει άμεση κινητοποίηση θα θρηνήσουμε κι άλλους νεκρούς.

“Αν δεν βρεθεί λύση, θα πρέπει άμεσα να διακοπεί η κυκλοφορία πάνω στη γέφυρα. Υπάρχει λύση αλλά θα ταλαιπωρηθούν οι οδηγοί. Υπάρχει διέξοδος για τα ΙΧ κάτω από την γέφυρα ώστε να μπορούν να βγουν και πάλι σε κεντρικό δρόμο που είναι η Μοναστηρίου. Η ομοσπονδία και τα σωματεία είναι αυτονόητο πως θα προβούν σε ενέργειες όπως ανακοινώσεις, διαμαρτυρίες κ.ά.. Είναι πολύ επικίνδυνη η κατάσταση και πρέπει να κινηθούμε γρήγορα αν δεν θέλουμε να θρηνήσουμε θύματα.

Είναι ντροπή ΄τέτοια ζητήματα να τα αφήνουμε να χρονίζουν και αυτό το ζήτημα δεν είναι σημερινό. Όπως φαίνεται η γέφυρα είχε αρκετό καιρό πρόβλημα και θα έπρεπε να είχε εντοπισθεί. Είναι ένα νευραλγικό σημείο διότι καθημερινά από αυτόν τον κόμβο περνούν 10-12 αμαξοστοιχίες” περιγράφει ο σιδηροδρομικός.

Ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της ΠΚΜ, Πάρις Μπίλιας απαντώντας μέσω του ThessToday.gr, για την εικόνα “αποσύνθεσης” που φέρει σήμερα η εν λόγω γέφυρα, καθιστά σαφές πως η Περιφέρεια έχει συμπεριλάβει στον προγραμματισμό της την επισκευή της κατασκευής ενώ αναζητά χρηματοδότηση για την υλοποίηση της τεχνικής παρέμβασης. “Αναζητούμε χρηματοδότηση για να παρέμβουμε. Αυτή την στιγμή δεν υπάρχει μηχανικό πρόβλημα αλλά σε βάθος χρόνου μπορεί να προκύψει.

Στις επιθεωρήσεις που κάνουμε όταν εντοπίζουμε κομμάτια έτοιμα να αποκολληθούν εμείς τα απομακρύνουμε. Οι προγραμματισμένες εργασίες αφορούν σε όλο το έργο. Αποκατάσταση τμημάτων στο κατάστρωμα της γέφυρας, στους αρμούς διαστολής και στην μόνωση”. Αυτά διαβεβαιώνει κλείνοντας ο Αντιπεριφερειάρχης Υποδομών και Δικτύων της ΠΚΜ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.