ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης ακολουθεί «τον κανόνα των δεινοσαύρων»: Ότι δεν προσαρμόζεται πεθαίνει
prodeals

Το νέο τούνελ στην Αττική που θα σώσει το Λεκανοπέδιο από το καθημερινό μποτιλιάρισμα

Θα καταφέρει να συνδέσει τον Καρέα με το Ελληνικό σε δέκα λεπτά

Το νέο τούνελ στην Αττική που θα σώσει το Λεκανοπέδιο από το καθημερινό μποτιλιάρισμα

Το μεγάλο έργο υποδομής για την Σήραγγα Ηλιούπολης και τον ανισόπεδο κόμβο της Λεωφόρου Βουλιαγμένης φαίνεται πως βρίσκεται στο στάδιο της τελικής ωρίμανσης και θα καταφέρει να συνδέσει τον Καρέα με το Ελληνικό σε δέκα λεπτά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι μελέτες βρίσκονται σε πολύ προχωρημένο στάδιο, προκαλώντας μεγάλη αισιοδοξία για την ταχύτερη δυνατή μετάβαση στο επόμενο στάδιο του project, που -δίχως υπερβολή- θα αποτελέσει μια βαθιά ανάσα για το κυκλοφοριακό χάος της πρωτεύουσας.

Η Σήραγγα Ηλιούπολης αποτελεί ένα σημαντικό έργο που έχει πολλαπλά οφέλη για την περιοχή της Αθήνας. Τα οφέλη από την ολοκλήρωση ενός τέτοιου έργου:

Καταρχάς, θα συμβάλλει στην ολοκλήρωση του “ελεύθερου” δακτυλίου στο μητροπολιτικό συγκρότημα της Αθήνας. Με την ύπαρξη του Κηφισού, της Αττικής Οδού, της Σήραγγας Ηλιούπολης και της ανισόπεδης Λεωφόρου Βουλιαγμένης, δημιουργείται ένα δίκτυο ελεύθερων αξόνων χωρίς φανάρια που εξυπηρετεί τις διαμπερείς οδικές μετακινήσεις τόσο από το βόρειο προς το νότιο μέρος όσο και από την ανατολική προς τη δυτική κατεύθυνση.

Με αυτόν τον τρόπο, ο χρόνος μετακινήσεων μειώνεται σημαντικά και κάποιος μπορεί να φτάσει γρήγορα από μία περιοχή σε άλλη, ακόμα και όταν η απόσταση μέσα στην πόλη θεωρείται μεγάλη.

Επίσης, η Σήραγγα Ηλιούπολης επιτρέπει την γρήγορη σύνδεση των νοτίων προαστίων με την περιοχή των Μεσογείων και φυσικά με το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος.

Πριν από την κατασκευή της σήραγγας, η μετακίνηση από τον Άλιμο προς το αεροδρόμιο απαιτούσε περίπου 45-50 λεπτά μέσω της Βάρης-Κορωπίου.

Με την Σήραγγα Ηλιούπολης, ο χρόνος μετακίνησης μειώνεται κατά περίπου 15-20 λεπτά, ενώ βελτιώνεται και η κυκλοφορία στον άξονα της Βάρης-Κορωπίου.

Τρίτον, η Σήραγγα Ηλιούπολης προσφέρει πολύ πιο γρήγορη πρόσβαση στα νέα δεδομένα του Ελληνικού και το μεγάλο έργο που γίνεται.

Με την σήραγγα, η σύνδεση Καρέα-Ελληνικό εκτιμάται ότι θα γίνεται σε μόλις 10 λεπτά. Αν σκεφτούμε ότι η Λεωφόρος Βουλιαγμένης είναι συχνά υπερφορτωμένη κατά τις διάφορες ώρες της ημέρας, με τη λειτουργία του Ελληνικού το 2026 η κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση θα αυξηθεί σημαντικά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Με την ανακατανομή της κίνησης στη Βουλιαγμένης και τη βοήθεια του μετρό και του τραμ, η πρόσβαση στον χώρο του Ελληνικού θα γίνει πιο εύκολη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.