ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Στην Δεξιά η «πίτα» είναι μεγάλη και θα μεγαλώσει κι άλλο. Αλλά στην ιδεολογική Δεξιά... όχι σε «τελοπόν»
ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 40€
prodeals.gr

Χ.Σταϊκούρας: «Τέλος η σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης με τηλεδιοίκηση αλλά θα έχουμε κάνει τα έργα μέχρι το 2026»! (upd)

«Υπάρχει περίπτωση οι ζημιές να υπερβαίνει κατά πολύ τα 100 εκατομμύρια»

Χ.Σταϊκούρας: «Τέλος η σιδηροδρομική σύνδεση Αθήνας – Θεσσαλονίκης με τηλεδιοίκηση αλλά θα έχουμε κάνει τα έργα μέχρι το 2026»! (upd)

(Ανανέωση – Αρχικό κείμενο 14/09, 21.16): Την διακοπή της σιδηροδρομικής σύνδεσης Αθηνών-Θεσσαλονίκης με τηλεδιοίκηση, ανακοίνωσε υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, καθώς επτά μήνες μετά το τραγικό δυστύχημα-έγκλημα των Τεμπών, διαλύθηκε ακόμα και αυτό το ήδη υπάρχον «αρχαίο» σιδηροδρομικό δίκτυο, ενώ και η κυβέρνηση «απαλλάχθηκε» από την υποχρέωση να… υπάρχει σιδηροδρομική σύνδεση!

Και τώρα μιλάει ότι «Ίσως ανοίξει μια λωρίδα»!

Για την τηλεδιοίκηση στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη η έλλειψη της οποίας προκάλεσε την τραγωδία των Τεμπών και η οποία ήταν να παραδοθεί σύμφωνα με την κυβέρνηση μέσα στον Σεπτέμβριο, αναβάλλεται μέχρι νεωτέρας.

Απαντώντας σε ερώτηση της ΕΡΤ σχετικά με το τι θα γίνει με το σιδηροδρομικό δίκτυο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε:

«Το πρόβλημα είναι τεράστιο. Υπάρχει περίπτωση το κόστος να υπερβαίνει κατά πολύ τα 100 εκατομμύρια.

Εκτιμήσεις κάνουμε αυτήν την στιγμή, αλλά φαίνεται να έχει δημιουργηθεί ένα τεράστιο πρόβλημα στις υποδομές, στις επιδομές, στους σιδηροδρομικούς σταθμούς, στα συστήματα ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης, ακόμη και αυτά τα οποία πολύ πρόσφατα βάλαμε. Και αυτά (σ.σ.: τα συστήματα που μπήκαν μετά τα Τέμπη) έχουν πάθει τεράστια ζημιά.

Και, μάλιστα, πρέπει να δούμε πώς θα χειριστούμε την συγκεκριμένη σύμβαση γιατί με βάση την συγκεκριμένη σύμβαση θα είχαμε παραδώσει πλήρως μέχρι την άλλη εβδομάδα, το αργότερο στο τέλος Σεπτεμβρίου.

Την ηλεκτροδότηση, την ηλεκτροκίνηση δηλαδή και σηματοδότηση σε όλο τον άξονα από Αθήνα μέχρι Θεσσαλονίκη. Άρα εκεί, πιθανότατα, στην μορφή που είχαμε τον Σιδηρόδρομο μέχρι πριν από 15 ημέρες να επανέλθουμε μετά από αρκετούς μήνες».

Τα έργα, σύμφωνα με τον υπουργό, θα έχουν ολοκληρωθεί έως το 2026. «Έχει εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση, έτσι ώστε στα πλαίσια των κανόνων του Ταμείου Ανάκαμψης και ανθεκτικότητας να ολοκληρωθούν τα έργα μέχρι το 2026», είπε.

Ο υπουργός Μεταφορών, απέφυγε να απαντήσει πότε θα δοθεί στην κυκλοφορία το οδικό δίκτυο από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Η προσδοκία και η εκτίμηση είναι ότι το Σάββατο το πρωί θα ανοίξει το οδικό δίκτυο από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και θα επιδιώξουμε να ανοίξει την Κυριακή το πρωί κάποια λωρίδα από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα», δήλωσε κρατώντας όμως επιφυλάξεις. «Αλλά αυτές είναι οι εκτιμήσεις που είχαμε πριν από αυτό. Μπορεί να μεταβληθεί», συμπλήρωσε.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.