ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Μην είστε βέβαιοι ότι ο Β.Πούτιν έθεσε θέμα δραχμής για την Ελλάδα... «στο άσχετο»!
prodeals

Μετρό: Δημοπρατείται η επέκταση της γραμμής 2 προς το Ίλιον – Οι τρεις νέοι σταθμοί

Η υπόγεια επέκταση της Γραμμής θα ξεκινά από την Ανθούπολη και θα έχει συνολικό μήκος 4χλμ

Μετρό: Δημοπρατείται η επέκταση της γραμμής 2 προς το Ίλιον – Οι τρεις νέοι σταθμοί

Τις επόμενες εβδομάδες, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αναμένεται να γίνει η δημοπράτηση του έργου για την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον.

Η ολοκλήρωση της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον αναμένεται να αλλάξει το συγκοινωνιακό χάρτη του Λεκανοπεδίου, με την εκτιμώμενη απόσταση έως το Σύνταγμα να διαρκεί 20 λεπτά, ενώ η διαδρομή προς Ομόνοια περίπου 15 λεπτά.

Πρόκειται για σημαντική επέκταση, καθώς αποτελεί την πρώτη της κόκκινης, Γραμμής 2 από το 2013 οπότε και έφτασε στην Ανθούπολη και το Ελληνικό.

Στόχος της Αττικό Μετρό σε επόμενο χρόνο είναι η επέκταση της γραμμής προς το Μενίδι με τρεις σταθμούς που θα διασχίζουν το Καματερό και το Ζεφύρι.

Η υπόγεια επέκταση της Γραμμής θα ξεκινά από την Ανθούπολη και θα έχει συνολικό μήκος 4χλμ. Θα διαθέτει τρεις νέους σταθμούς: «ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ», «ΙΛΙΟΝ», «ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ».

Οι δύο από τους τρεις σταθμούς βρίσκονται επί της οδού Θηβών, ο πρώτος (σταθμός Παλατιανή) σε απόσταση περίπου 1.300 μ. βόρεια του σταθμού Ανθούπολη και ο δεύτερος (σταθμός Ίλιον) 1.000 μ. βορειότερα του πρώτου. Ο τρίτος σταθμός (Αγ. Νικόλαος) βρίσκεται επί της οδού Αγίου Νικολάου στο Ίλιον.

Η επιβατική κίνηση εκτιμάται ότι θα φτάσει συνολικά τους 51.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ θα δημιουργηθούν περίπου 5.000 νέες θέσεις εργασίες.

Στα 500 εκατ. ευρώ ο προϋπολογισμός

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε περίπου 500 εκατ. ευρώ, ενώ η χρηματοδότηση του είναι προγραμματισμένο να καλυφθεί με τη συγχρηματοδότηση από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027. Στο έργο περιλαμβάνεται επίσης και η κατά 20.000 τ.μ. επέκταση του Αμαξοστασίου «Ελαιώνα» με συντήρηση του τροχαίου υλικού.

Η διάρκεια των έργων έχει οριστεί σε πέντε χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης.

Η δημοπράτηση όπως έγινε και στη Γραμμή 4 θα έχει δύο φάσεις: θα ξεκινήσει με την εκδήλωση ενδιαφέροντος, στη συνέχεια θα περάσει στην Β`φάση για τις τεχνικές προσφορές και στη συνέχεια την υποβολή των οικονομικών προσφορών από όπου θα προκύψει τελικά και ο ανάδοχος.

Με την ολοκλήρωση της επέκτασης, η Γραμμή 2 θα φτάσει στους 23 σταθμούς, οι οποίοι θα είναι: Ανθούπολη, Περιστέρι, ‘Αγιος Αντώνιος, Σεπόλια, Αττική, Σταθμός Λαρίσης, Μεταξουργείο, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα, Ακρόπολη, Συγγρού-Φιξ, Νέος Κόσμος, ‘Αγιος Ιωάννης, Δάφνη, ‘Αγιος Δημήτριος, ‘Αλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό, ‘Αγιος Νικόλας, Παλατιανή, Ίλιον.

Κώστας Καραμανλής: Έρχονται διαγωνισμοί για τρία μεγάλα έργα

«Στην Αττική μετά από πολλά χρόνια ξεκινούν μεγάλα έργα» δηλώνει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, επισημαίνοντας: «Αυτό που κάνουμε ως κυβέρνηση είναι ότι δεν μένουμε στις εξαγγελίες αυτών των έργων αλλά προχωράμε βήμα- βήμα με σχεδιασμό στην υλοποίησή τους. Εργα που θα αλλάξουν την καθημερινότητα των πολιτών και θα δώσουν ώθηση στην οικονομία μας».

Σε ό,τι αφορά την Δυτική Αττική προχωράμε σε ένα πακέτο έργων που θα αναβαθμίσουν σημαντικά την ζωή των πολιτών στην ευρύτερη περιοχή. Έρχονται διαγωνισμοί για τρία μεγάλα έργα.

«Μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα βάλουμε μπροστά ένα πάρα πολύ σημαντικό έργο: Τον Προαστιακό Δυτικής Αττικής. «Θα βγει στον αέρα» ο διαγωνισμός για το έργο αυτό, ύψους 125 εκ. ευρώ, με χρηματοδότηση εξ ολοκλήρου από το Ταμείο Ανάκαμψης. Ο Προαστιακός Δυτικής Αττικής θα πηγαίνει από τα ‘Ανω Λιόσια μέχρι τα Μέγαρα.

Το δεύτερο έργο, που θα προχωρήσει μέσα στο 2022 και «κουμπώνει» με τη Γραμμή 4 του Μετρό, η οποία ήδη έχει αρχίσει να κατασκευάζεται, έχει να κάνει με την επέκταση του Μετρό στο Ίλιον. Ένα έργο που θα ξεκινήσει από την Ανθούπολη, θα περάσει από τον ‘Αγιο Νικόλαο, θα περάσει από την Παλατιανή και θα καταλήξει στο Ίλιον.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στην τελική ευθεία μπαίνει και ένα ακόμη έργο, το οποίο συζητείται πολλές δεκαετίες και θα δημοπρατηθεί το επόμενο διάστημα: Η λεγόμενη Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω. Ένα έργο, που θα φτάσει μέχρι την παλιά Εθνική Οδό και θα έχουμε τρεις ανισόπεδους κόμβους, στο Σχιστό, στα Ναυπηγεία και στο Σκαραμαγκά, αποσυμφορώντας αρκετά όλη αυτή την περιοχή».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.