ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Μην είστε βέβαιοι ότι ο Β.Πούτιν έθεσε θέμα δραχμής για την Ελλάδα... «στο άσχετο»!
prodeals

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα τεθούν σε ισχύ από αύριο για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό

Οι έξι φάσεις

Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα τεθούν σε ισχύ από αύριο για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό

Από τις 16/10 έως 15/01 και καθ’ όλο το 24ωρο, θα τεθούν σε ισχύ προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εργασιών κατασκευής της γραμμής 4 του Μετρό, στις παρακάτω οδούς του Δήμου Αθηναίων, ως εξής:

ΦΑΣΗ 1

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας και για μήκος 60,0 μ. περίπου στο ύψος της Πατριάρχου Γρηγορίου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 2

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας και για μήκος 60,0 μ. περίπου στο ύψος της Πατριάρχου Γρηγορίου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

– Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 3Α

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Ασκληπιού και για μήκος 7,0 μ. περίπου μετά την οδό Ρήγα Φεραίου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

-Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος στα 5,50 μ. περίπου της οδού Ρήγα Φεραίου και για μήκος 50,0 μ. περίπου έως την συμβολή της με την οδό Ακαδημίας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά τη φορά κίνησης των οχημάτων.

-Καθολικός αποκλεισμός της οδού Κ. Παλαμά στο τμήμα της από την οδό Ρήγα Φεραίου και έως την Πατριάρχου Γρηγορίου.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 3Β

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Ασκληπιού και για μήκος 7,0 μ. περίπου μετά την οδό Ρήγα Φεραίου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος στα 5,50 μ. περίπου της οδού Ρήγα Φεραίου και για μήκος 50,0 μ. περίπου έως την συμβολή της με την οδό Ακαδημίας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Καθολικός αποκλεισμός της οδού Κ. Παλαμά στο τμήμα της από την οδό Ρήγα Φεραίου και έως την Πατριάρχου Γρηγορίου.

-Περιορισμός του πλάτους της Πατριάρχου Γρηγορίου και για μήκος 30,0 μ. περίπου έως την συμβολή της με την οδό Ακαδημίας με κατάληψη της δεξιάς πλευράς στην κατεύθυνση προς Ακαδημίας.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 4

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας στο τμήμα της μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Ασκληπιού και για μηκος 12,0 μ. περίπου μετά την οδό Ασκληπιού με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 5

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας από το ύψος του πεζόδρομου Μασσαλίας και για μήκος 100,0 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ασκληπιού στα 3,00 μ. περίπου με κατάληψη της αριστερής πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΦΑΣΗ 6

-Σταδιακός περιορισμός του αριθμού των λωρίδων κυκλοφορίας από τέσσερις (4) σε δύο (2) της οδού Ακαδημίας από το ύψος του πεζόδρομου Μασσαλίας και για μήκος 90,0 μ. περίπου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

-Σταδιακός περιορισμός του πλάτους του οδοστρώματος της οδού Ασκληπιού στα 2,75 μ. περίπου με κατάληψη της δεξιάς πλευράς του οδοστρώματος κατά την φορά κίνησης των οχημάτων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

-Απαγόρευση της στάσης και της στάθμευσης των οχημάτων και στις δύο πλευρές του οδοστρώματος της οδού Ακαδημίας και στο τμήμα αυτής που καθορίζεται από το ύψος της οδού Ιπποκράτους και έως το πέρας της εργοταξιακής κατάληψης.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.