ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Παρίσι: Οι δρόμοι της γαλλικής πρωτεύουσας «πλημμύρισαν» με εικόνες της Ελλάδας

Διαφημιστική καμπάνια που ευνοεί και αποθεώνει την χώρα μας

Παρίσι: Οι δρόμοι της γαλλικής πρωτεύουσας «πλημμύρισαν» με εικόνες της Ελλάδας

Εικόνες με τοποθεσίες και αξιοθέατα της Ελλάδας κατέκλυσαν του δρόμους του Παρισιού. Την διαφημιστική καμπάνια την οργάνωσε η αρμόδια υπηρεσία του ΕΟΤ Γαλλίας.

Η out-of-home (OOH) καμπάνια είχε συνολική διάρκεια πέντε εβδομάδων και αποσκοπούσε στην προσέλκυση του δυναμικού γαλλικού κοινού και των πολυάριθμων ξένων επισκεπτών της γαλλικής πρωτεύουσας, αλλά και στη γενικότερη ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στη γαλλική αγορά.

Από τις 24 Μαΐου έως και τις 13 Ιουνίου η χώρα μας προβλήθηκε με διαφημιστικές καταχωρίσεις του ΕΟΤ σε συνολικά 2006 επιφάνειες λεωφορείων της Περιφέρειας του Île-de-France, που περιλαμβάνει 172 κοινότητες, από το κεντρικό Παρίσι μέχρι τις Βερσαλλίες και τη Ναντέρ. Το κεντρικό σλόγκαν ήταν «Ελλάδα, μία εμπειρία ζωής» (La Grèce – Une expérience de vie), που συμπληρωνόταν με τη φράση «Κάτι περισσότερο από διακοπές» (Pas seulement des vacances).

Αντίστοιχα, στο διάστημα 18 Ιουνίου-1 Ιουλίου υλοποιήθηκε, σε συνεργασία με την εταιρεία Ogilvy, διαφημιστική προβολή της Ελλάδας στο μετρό του κεντρικού Παρισίου και στην ευρύτερη περιοχή του Île-de-France, που περιλάμβανε 120 έντυπες διαφημίσεις, μεγέθους 12 τ.μ., σε 110 σταθμούς μετρό και 10 digital διαφημίσεις σε μεγάλες ψηφιακές οθόνες. Στις αφίσες και τις ψηφιακές διαφημίσεις κυριαρχούσαν το χρυσό χρώμα (με απεικόνιση ελληνικού ηλιοβασιλέματος), το ασημί (βυθός ελληνικής θάλασσας) και το μπρούτζινο (ελληνική αμμώδης παραλία), που αντιστοιχούν στα χρώματα των ολυμπιακών μεταλλίων, ενώ το κύριο μήνυμα ήταν «Το ταξίδι στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι είναι μία εξασφαλισμένη νίκη» (Voyager en Grèce cet été est une victoire garantie).

Υπολογίζεται ότι οι διαφημιστικές καταχωρίσεις στα παρισινά λεωφορεία είχαν περίπου 6,9 εκατ. μοναδικούς viewers, ενώ τις έντυπες και τις digital διαφημίσεις στο μετρό είδαν συνολικά περισσότεροι από 5,5 εκατ. επιβάτες.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.