ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Μην είστε βέβαιοι ότι ο Β.Πούτιν έθεσε θέμα δραχμής για την Ελλάδα... «στο άσχετο»!
prodeals

Σε ποια σημεία θα γίνει υπόγεια η Λ. Ποσειδώνος – Τι θα αλλάξει στους χρόνους και στις αποστάσεις;

Η υπογειοποίηση θα ξεκινά από την παραλία του Αλίμου και θα τελειώνει στο ύψος της μαρίνας του Ελληνικού.

Σε ποια σημεία θα γίνει υπόγεια η Λ. Ποσειδώνος – Τι θα αλλάξει στους χρόνους και στις αποστάσεις;

Στο μέγιστο βαθμό θα βελτιώσουν τις μετακινήσεις στα Νότια Προάστια οι διαδικασίες υπογειοποίησης τμημάτων της Λ. Ποσειδώνος.

Η αναβάθμιση του οδικού δικτύου από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας έως τη Λ. Συγγρού που είδαμε πρόσφατα ήταν μόνο η αρχή. Με διαδικασίες εξπρές, η γνωστή σε όλους μας Λ. Ποσειδώνος αναμένεται να αλλάξει πλήρως μέσα στα επόμενα χρόνια με στόχο την εξυπηρέτηση του πάρκου που κατασκευάζεται στο ελληνικό και γενικότερα τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στα Νότια Προάστια.

Έτσι, εκτός των ποδηλατόδρομων και των χώρων πρασίνου που αναμένεται να δημιουργηθούν σε πολλά σημεία, η υπογειοποίηση πολλών τμημάτων της Παραλιακής θα αλλάξει πλήρως τα έως τώρα δεδομένα (για παράδειγμα, στο Φαληρικό Δέλτα, πάνω από την Λεωφόρο Ποσειδώνος αναμένεται να δημιουργηθεί πάρκο).

Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε από τον αρχικό σχεδιασμό, μετά το Φάληρο, σειρά θα πάρουν οι περιοχές του Αγίου Κοσμά και του Ελληνικού, ένα τμήμα μήκους 3 χιλιομέτρων.

Πρακτικά, η υπογειοποίηση θα ξεκινά από την παραλία του Αλίμου και θα τελειώνει στο ύψος της μαρίνας του Ελληνικού. Με αυτόν τον τρόπο, θα δημιουργηθεί ένας νέος ελεύθερος χώρος δραστηριοτήτων που θα συνδέει το νέο πάρκο με την παραλία και τις υποδομές που διαθέτει.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών, σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα, κάποιος που κινείται από τον Πειραιά με κατεύθυνση τη Βούλα, εκτός του ημιυπόγειου τμήματος το Φάληρο, θα κινείται σχεδόν υπόγεια από τον Άλιμο έως σχεδόν τη Γλυφάδα.

Βέβαια, οι παραπάνω εργασίες δεν αφορούν μόνο τις γύρω περιοχές και τη συνολική αναβάθμισή τους. Ευεργετικά αποτελέσματα θα υπάρξουν και σε επίπεδο κυκλοφορίας, καθώς οι οδηγοί θα δουν τους χρόνους μετακινήσεων τους να…πέφτουν στο ελάχιστο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Έτσι, με βάση τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, τα παραπάνω έργα συνεπάγονται την «κατάργηση» τουλάχιστον έξι φωτεινών σηματοδοτών κατά μήκος της Λεωφόρου Ποσειδώνος, τα οποία, κατά τις ώρες αιχμής δημιουργούν κυκλοφοριακό έμφραγμα. Τέλος, να σημειώσουμε πως μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένουμε περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες όσον αφορά τα τμήματα του Φλοίσβου και του τελειώματος της Λ. Αμφιθέας.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.