Οι αερογραμμές Emirates, περιγράφοντας ως «Αρμαγεδδώνα» την κατάσταση, που προκλήθηκε από κακοδιαχείριση στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο του Ηνωμένου Βασιλείου, ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα αγνοήσουν την απόφαση της διεύθυνσης του Χίθροου στο Λονδίνο να επιβάλει πλαφόν στους επιβάτες.

Η Emirates πραγματοποιεί σε καθημερινή βάση έξι πτήσεις από το Ντουμπάι στο Χίθροου.

Ωστόσο, το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Βρετανίας ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα ζητήσει από τις αεροπορικές εταιρείες να σταματήσουν να πωλούν εισιτήρια για καλοκαιρινά ταξίδια, καθώς επιβάλλει ανώτατο όριο στον καθημερινό αριθμό επιβατών, για να προσπαθήσει να αποτρέψει το χάος λόγω έλλειψης προσωπικού με αφορμή την πανδημία της νόσου Covid.

Το Xίθροου θα περιορίσει την καθημερινή επιβατική κίνηση σε 100.000 άτομα έως τις 11 Σεπτεμβρίου.

Όπως μεταδίδει το βρετανικό δίκτυο «Sky News», η Emirates, με έδρα το Ντουμπάι, ανέφερε ότι, χθες το βράδυ της δόθηκε προθεσμία 36 ωρών για να συμμορφωθεί με τις περικοπές χωρητικότητας ενός αριθμού επιβατών.

Το Χίθροου υπαγόρευσε τις συγκεκριμένες πτήσεις από τις οποίες θα έπρεπε να αποκλειστούν οι επιβάτες που πληρώνουν και απείλησε να κινηθεί νομικά για μη συμμόρφωση, υποστήριξε η αεροπορική εταιρεία.

«Αυτό είναι εντελώς παράλογο και απαράδεκτο και απορρίπτουμε αυτά τα αιτήματα», ανέφερε η δήλωση. Η αεροπορική εταιρεία σκοπεύει να λειτουργήσει όπως είχε προγραμματιστεί.

Η Emirates περιέγραψε τη διοίκηση του Χίθροου του Λονδίνου ως «περιφρονητική» για τους ταξιδιώτες και τους πελάτες των αεροπορικών εταιρειών τους.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Με κατάφωρη περιφρόνηση προς τους καταναλωτές, επιθυμούν να αναγκάσουν την Emirates να αρνηθεί θέσεις σε δεκάδες χιλιάδες ταξιδιώτες που έχουν πληρώσει και έχουν κάνει κράτηση μήνες πριν, τις πολυαναμενόμενες οργανωμένες διακοπές ή ταξίδια για να δουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα», πρόσθεσε η σχετική ανακοίνωση.