Οι γίγαντες της τεχνολογίας, ακολουθούν τα χνάρια των ωρολογοποιών με το να ρυθμίζουν τα ρολόγια που θα προωθηθούν σε…διαφημιστικές καμπάνιες, στην ίδια ακριβώς ώρα: 10:09!
Γιατί όλοι έχουν κολλήσει σε μια συγκεκριμένη παράδοση ωρολογοποιίας; Τα ρολόγια της Apple για παράδειγμα, έχουν ρυθμιστεί στην ίδια ακριβώς ώρα: 10:09:30 σε κάθε μια από τις teaser εικόνες της εταιρείας.
Αυτό οφείλεται σε μια μακρά παράδοση που ακολουθείται πιστά στις διαφημίσεις ρολογιών στις οποίες τα ρολόγια φωτογραφίζονται να έχουν την ώρα 10:09 ή 10:10.
Φαίνεται πως οι ωρολογοποιοί αρχικά είχαν ρυθμίσει τη συγκεκριμένη ώρα κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930 και του 1940, ενώ ελάχιστοι έχουν αποκλίνει έκτοτε από αυτό. Η Rolex χρησιμοποιεί την ώρα 10:10:31 στις διαφημίσεις της, την ίδια στιγμή που η αμερικανική εταιρεία Timex, γυρίζει τα ρολόγια της στις 10.09.36, ενώ η TAG Heuer, ορίζει την ώρα 10:10:37.
Και επειδή οι θεωρίες συνωμοσίας είναι το αγαπημένο θέμα όλων, πολλοί πιστεύουν ότι η συγκεκριμένη ώρα αναφέρεται στη δολοφονία του Αβραάμ Λίνκολν (στην πραγματικότητα ωστόσο συνέβη στις 10:15), ή στον βομβαρδισμό της Χισοσίμα κατά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Άλλοι πιστεύουν ότι είναι κάποιο κωδικοποιημένο μήνυμα από τους… Ιλουμινάτι.
Αλλά αυτό που επικρατεί, είναι ότι γίνεται για λόγους αισθητικής. Σύμφωνα με τους ωρολογοποιούς, η συγκεκριμένη ώρα λειτουργεί συμμετρικά, πλαισιώνοντας το όνομα της μάρκας.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.