Καταναλωτής από την Πάτρα, πήγε σε σούπερ μάρκετ, αγόρασε επώνυμη μαγιονέζα η οποία μάλιστα δεν είχε λήξει και όταν την άνοιξε στο σπίτι του, βρήκε μύγες και σκουλήκια στην επιφάνεια του προϊόντος.
Το περίεργο ήταν ότι το προϊόν ήταν σφραγισμένο και θεωρείται πολύ παράξενο το πως τα ζωύφια «αναπτύχθηκαν» στο εσωτερικό του. Εκτός αν είχαν «εισχωρήσει» κατά τη διάρκεια της συσκευασίας του προϊόντος.
Ο καταναλωτής απευθύνθηκε στο σούπερ μάρκετ, τους ενημέρωσε, όμως εκείνοι του είπαν πως δεν πρόκειται για δικό τους λάθος, αφού η συσκευασία που βρισκόταν στο ράφι είχε ημερομηνία λήξης τον Ιούλιο του 2019. Αρκέστηκαν να του πουν ότι θα ενημέρωναν τον προμηθευτή για την καταγγελία του πελάτη τους.
Αν και αρκετά συχνά οι καταναλωτές αγοράζουν ακατάλληλα για κατανάλωση τρόφιμα ή ελαττωματικά προϊόντα, ελάχιστες είναι οι φορές που καταφεύγουν στη Δικαιοσύνη.
Βασικός λόγος είναι ότι η μαρτυρία τους αποτελεί το μοναδικό αποδεικτικό στοιχείο, γεγονός που δυσκολεύει το ενδεχόμενο θετικής γι’ αυτούς έκβασης της υπόθεσης. Αλλά ακόμη και με καταγγελία στον ΕΦΕΤ τα προβλήματα είναι πολλα. Κυρίως λόγω καθυστερήσεων.