ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

FOX NEWS: «Πιλότος έπαθε ανακοπή λίγο μετά την προσγείωση αεροσκάφους με 200 επιβάτες – Γιατί άλλαξαν τα καρδιακά τεστ μετά τα εμβόλια;»

Περίεργες συμπτώσεις που όμως πρέπει να ληφθούν υπόψη αναφέρει το αμερικανικό κανάλι

FOX NEWS: «Πιλότος έπαθε ανακοπή λίγο μετά την προσγείωση αεροσκάφους με 200 επιβάτες – Γιατί άλλαξαν τα καρδιακά τεστ μετά τα εμβόλια;»

Πιλότος είχε καρδιακή ανακοπή έξι λεπτά μετά την προσγείωση με 200 επιβάτες μέσα και ο φόβος πλέον  εξαπλώνεται μετά τους υποχρεωτικούς εμβολιασμούς σε αεροπορικές εταιρείες και την για πολλούς ξαφνική αλλαγή των ορίων ελέγχου καρδιάς των πιλότων που επέβαλε η FAA!

Αυτό συνέβη το 2022, αλλά όπως σημειώνουν ΜΜΕ στις ΗΠΑ απάντηση δεν έχει δοθεί και όλοι τρέμουν…

 Όπως αναφέρει ο Αμερικανός δημοσιογράφος, Τάκερ Κάρλσον:

«Η κυβέρνηση Μπάιντεν, μας έχει φέρει πιο κοντά σε μια  μεγάλη αεροπορική καταστροφή. Στο Ντάλας πέρυσι ένας πιλότος της “American Airlines” που ονομάζεται Μπομπ Σνόου αναφέρει ότι υπέστη καρδιακή ανακοπή, μόλις έξι λεπτά μετά την προσγείωση μιας πτήσης με 200 επιβάτες επάνω.

Τώρα, αυτό θα μπορούσε να ήταν μια ιστορική καταστροφή. Το συναρπαστικό είναι ότι αυτός ο πιλότος δεν ήρθε ποτέ σε επαφή με την κορυφαία ιατρό Πτήσεων της FΑΑ, Susan Northrup, για να μάθει τι ακριβώς συνέβη, συμπεριλαμβανομένης της προφανούς ερώτησης που ήταν: “Μήπως αυτή η καρδιακή ανακοπή σχετίζεται με την Ομοσπονδιακή πολιτική εμβολίων αεροπορικών εταιρειών;” 

Δεν θέλουν να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με αυτό ή, οποιοδήποτε άλλο παρόμοιο γεγονός. Αντίθετα η διοίκηση Μπάιντεν, χαλάρωσε αθόρυβα τις απαιτήσεις ΗΚΓ (ηλεκτροκαρδιογράφημα) των πιλότων, το οποίο δεν ενδιαφέρει την δημόσια ασφάλεια».

Δείτε στο βίντεο τι αναφέρει πιλότος αεροπορικής εταιρείας:

Να σημειώσουμε ότι η Ομοσπονδιακή Αρχή Αεροπορίας (FAA), ο αρμόδιος φορέας για την αδειοδότηση πιλότων, άλλαξε αθόρυβα τα κριτήρια για τη μέτρηση της καρδιακής βλάβης στους πιλότους.

Τώρα φαίνεται ότι η Ομοσπονδιακή Αρχή Αεροπορίας (FAA), το όργανο που είναι υπεύθυνο για την αδειοδότηση πιλότων, άλλαξε αθόρυβα τα κριτήρια για τη μέτρηση της καρδιακής βλάβης στους πιλότους.

Μέχρι τον Οκτώβριο του 2022, οι πιλότοι έπρεπε να περάσουν αυστηρά τεστ υγείας και να έχουν μετρήσεις ΗΚΓ (Ηλεκτροκαρδιογράφημα) μεταξύ 0,12 και 0,2. Ωστόσο, από τις 26 Οκτωβρίου, η FAA αύξησε αυτή τη μέτρηση στο 0,3. Αυτό είναι πάνω από 100 τοις εκατό αύξηση από τον χαμηλό δείκτη.

«Αυτή η αλλαγή έγινε ως απόκριση σε νέα επιστημονικά στοιχεία σχετικά με την πάθηση από τους συμβούλους καρδιολογίας της και όχι σε ανεπιθύμητες αντιδράσεις στα εμβόλια COVID-19», είναι η επίσημη εξήγηση που δόθηκε και έκανε μέχρι και τον παρουσιαστή του Fox News, Carslon Tucker, να απορήσει.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

#038;ab_channel=PronewsTV
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.